Kopcenie 2,5TD
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 20:42
#43 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 20:46
Swoją drogą nie spotkałem się jeszcze z padem turbiny w tym silniku.
#44 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 09:07
"Swoją drogą nie spotkałem się jeszcze z padem turbiny w tym silniku. "
Piszesz o CR czy o tym 130-to konnym tzw TDS-sie ? Bo jeśli o CR czyli DTI to ja niestety miałem taki przypadek 900 km od domu ...
Moja poprzednia Omega miała tradycyjnego diesla i 310.000 na liczniku. Poza jedną wymianą wtrysku sterującego ( bo lał na zewnątrz ) + uszczelnienie pompy wtryskowej to przy tym podobno awaryjnym silniku nie robiłem kompletnie nic. Z perspektywy czasu zakup DTI był błędem. Jedyne usprawiedliwienie to gnijące krawędzie drzwi w starej Be. Należało różnicę w cenie auta + koszty napraw DTI wsadzić w remont TDS-a. Wystarczyłoby na doprowadzenie jej do ideału + dobre wakacje na Krecie lub Sycylii
Pozdrawiam
Piotr
#45 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:11
O TD piszę, o TD W DTi trzeba być przygotowanym, na wypadek jeśli poprzedniemu właścicielowi nie siadła turbina, to siądzie właśnie Tobie.Piszesz o CR czy o tym 130-to konnym tzw TDS-sie ? Bo jeśli o CR czyli DTI to ja niestety miałem taki przypadek 900 km od domu ...
#46 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 17:41
#47 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 17:57
w CR niema zaworu upustowego tylko kierownicabądź zawór upustowy puszcza (tutaj bardziej w silnikach z układem CR)
#48 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 18:00
#49 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 18:25
#50 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 20:59
Skrót myślowy - chodziło o brak ciśnienia doładowania.w CR niema zaworu upustowego tylko kierownica