

Pokrywy zaworów do V6 aluminiowe.
#201
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 20:41
#202
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 21:07
no i widzisz a ja dawałem pod pokrywy w wyznaczonych miejscach a pod pompę wody nie no bo przecież tam ma to trzymać oring a nie silikon;)nie dałem nigdzie silikonu oprócz pod pompę wody wraz z oringiem.
#203
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 21:31

#204
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 21:54
tam masz moje dwie fotki
Na tym zdjęciu wszystko na silniku było na swoim miejscu jak kiedy jest odpalony?
http://forum.omegakl...55&d=1356786480
#205
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 21:56
Na tym zdjęciu wszystko na silniku było na swoim miejscu jak kiedy jest odpalony?
http://forum.omegakl...55&d=1356786480
tak
#206
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 22:06
W zębach pierwotnie też nie ma plombA po co używać silikonu jezeli pierwotnie go tam nie było?


Takiego zwrotu używa nie jedna osoba -ja go nie wymyśliłem.W dodatku napisałeś w fabrycznych miejscach.
Jakby co nie sprzeczam się a piszę to co wyczytałem w różnych wątkach

Dziękitak

Jutro zajrzę pod maskę czy do wymiany plastykowego GM badziewia na alu (tzn dostępu do korku wlewa oleju) nie będzie przeszkadzała instalacja gazowa bo po tej stronie mam coś okrągłego od gazu wyglądem jak serwo od hamulców...
Jeżeli tak w razie wymiany pokryw na alu pozostaje mi dolewać olej przez rurkę gdzie jest wsadzony bagnet kontroli oleju.
#207
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 22:12
to tez nie jest problem. Sam tak robie:)Jeżeli tak w razie wymiany pokryw na alu pozostaje mi dolewać olej przez rurkę gdzie jest wsadzony bagnet kontroli oleju.
#208
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 22:57
Podejrzewam że jedynie trzeba uważać by dolewać powolutku by się olej nie wylewał z tej rurki w której jest bagnet bo jest ciasnawa jak dziewicato tez nie jest problem. Sam tak robie:)


PS: Ale Ty chyba nie masz Omegi? tak wynika z Twojego profilu.
#209
OFFLINE
#210
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 09:17
ja też tam obok zamiast tempomatu mam reduktor, do którego idą przewody wodne zaraz obok korka wlewu poza tym dużo przewodów od gazu, na dodatek rękę też mam nie mała i jakoś większego problemu z odkręceniem korka nie mam, a olej dolewam przez lejek żeby nie porozlewaćJutro zajrzę pod maskę czy do wymiany plastykowego GM badziewia na alu (tzn dostępu do korku wlewa oleju) nie będzie przeszkadzała instalacja gazowa bo po tej stronie mam coś okrągłego od gazu wyglądem jak serwo od hamulców...
#211
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 13:06
Czyli mówisz, że dla chcącego nic trudnego?ja też tam obok zamiast tempomatu mam reduktor, do którego idą przewody wodne zaraz obok korka wlewu poza tym dużo przewodów od gazu, na dodatek rękę też mam nie mała i jakoś większego problemu z odkręceniem korka nie mam, a olej dolewam przez lejek żeby nie porozlewać

Ale podejrzewam że jeżeli jest silnik ok lub w miarę to potrzeby dolewania (oprócz wymiany oleju) raczej nie będzie.
Tak bynajmniej było w moich starych Omach C20NE a V6 mam pierwszą i z względu wycieku oleju spod pokryw nie wiem czy trzeba by było (pomiędzy wymianą oleju) dolewać olej czy nie -czyli czy V-ki zużywają na tyle oleju że trzeba go w międzyczasie dolewać.
#212
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 21:52
ja od wymiany do wymiany nie musze dolewac:DV-ki zużywają na tyle oleju że trzeba go w międzyczasie dolewać
#213
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 21:57
ja od wymiany do wymiany nie musze dolewac:D
To zależy co ile wymieniasz,bo zużycie jakies mimo wszystko jest i dolac trzeba.
#214
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 22:41
"zeby pokrywy pasowaly musialem dokonac malej modyfikacji kolektiora dolotowego konkretnie poszlifowac prawy gorny róg, poniewaz opieralo sie na korku wlewowym oleju"
Czy to prawda że trzeba zrobić takiej modyfikacji czy on coś nie tak zrobił??
Pytam gdyż o potrzebie takiej modyfikacji na razie nie przeczytałem w jakimś wątku na tym forum.
#215
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 22:49
Szukam alu pokryw i ktoś kto je chce sprzedać (z swojej omegi która jest niesprawna) odpisał mi m. in.:
"zeby pokrywy pasowaly musialem dokonac malej modyfikacji kolektiora dolotowego konkretnie poszlifowac prawy gorny róg, poniewaz opieralo sie na korku wlewowym oleju"
Czy to prawda że trzeba zrobić takiej modyfikacji czy on coś nie tak zrobił??
Pytam gdyż o potrzebie takiej modyfikacji na razie nie przeczytałem w jakimś wątku na tym forum.
Nie trzeba nic takiego robic. Moze ktos nie zamienil pokryw miejscami i zamiast zalozyc pokrywe z korkiem na prawej glowicy to zalozyl na lewej :hmmm:
#216
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 23:15
Nie jest to niemożliwe ale ciekawe jak by wtedy dolewał olej przez wlew w pokrywyNie trzeba nic takiego robic. Moze ktos nie zamienil pokryw miejscami i zamiast zalozyc pokrywe z korkiem na prawej glowicy to zalozyl na lewej :hmmm:

Nikt z kolegów z forum zamieniając plastykowe pokrywy na alu żadnej modyfikacji na alu pokrywach lub silniku nie musiał robić?
#217
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2013 - 23:26
Nikt z kolegów z forum zamieniając plastykowe pokrywy na alu żadnej modyfikacji na alu pokrywach lub silniku nie musiał robić?
Przeciez napisalem wyraznie, ze nie trzeba nic modyfikowac. W poprzedniej i w obecnej zmienialem pokrywy na alu wiec wiem co pisze.
#218
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 00:11
Wiem że tak napisałeś ale może ktoś ma inne doświadczenie montując u siebie.Przeciez napisalem wyraznie, ze nie trzeba nic modyfikowac. W poprzedniej i w obecnej zmienialem pokrywy na alu wiec wiem co pisze.
Pytam ponieważ on jak pisze kombinował więc jeżeli z forum nikt nie musiał nic kombinować być może on ma jakieś inne pokrywy niż od Vectry B?
#219
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 06:20
Wiem że tak napisałeś ale może ktoś ma inne doświadczenie montując u siebie.
Pytam ponieważ on jak pisze kombinował więc jeżeli z forum nikt nie musiał nic kombinować być może on ma jakieś inne pokrywy niż od Vectry B?
żadne inne pokrywy, poprostu od vectry i jest jak toptom pisze nie trzeba nic modyfikować, elegancko pasują
#220
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 10:56

Zakładasz pokrywy na odwrót a olej dolewasz przez bagnet i lejek co wchodzi na wcisk(0W40 szybko wchodzi ale 5W50 trzeba trochę postać

Albo lejek dłuższy i lejesz korkiem, jak nie masz bałaganu pod maską to da się tamtędy wlać. Korek ten sam co w plastikowych.