

TULEJE POLIURETANOWE czy się opłaca??
#321
OFFLINE
Napisany 09 maja 2016 - 08:45
#322
OFFLINE
Napisany 09 maja 2016 - 20:48
zakładaj
a o wahacz się martw przy wyciskaniu starych tulei
#323
OFFLINE
Napisany 10 maja 2016 - 18:12
Czyli te poprawione tuleje PU są bezpieczne - w sensie wahacz nie powinien pękać ze względu na sztywność ?. Nie ja będę wyciskał, w warsztacie będą to robić .
Czuć po wymianie tych tulei różnicę w prowadzeniu ?. Aktualnie jeździ się strasznie.. Jedzie jak chce na nierównościach i w koleinach, trzeba cał czas trzymac kierownice i kontrolować tor jazdy
#324
OFFLINE
Napisany 10 maja 2016 - 18:19
#325
OFFLINE
#326
OFFLINE
Napisany 31 maja 2016 - 20:35
Koledzy czy warto inwestować w "prosiaki" poliuretanowe?
Ja zainwestowałem i żałuję. Tył twardy jak w wozie drabiniastym , pewnie zaraz tuleje w wahaczach się posypią.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#327
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2016 - 20:35
75Sh ?
miałem dzisiaj zamawiać ale jak ma być beton to ja dziękuje, już jest dla mnie za twardo
#328
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2016 - 21:50
#329
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2016 - 22:01
75Sh ?
Nie pamiętam, ale czerwone jak krew.
Może amory już się posypały?
Amory się wylały po 1000 km od montażu tych "warchlaków"
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#330
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2016 - 14:23
Panowie jakie tuleje poliuretanowe zamontować z przodu na wahaczach żeby nie były za twarde i gdzie kupić jakiś link do strony
bo nie miną rok jak wymieniałem i znowu tłuką tuleje febi.
#331
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2016 - 09:41
Panowie jakie tuleje poliuretanowe zamontować z przodu na wahaczach żeby nie były za twarde i gdzie kupić jakiś link do strony
bo nie miną rok jak wymieniałem i znowu tłuką tuleje febi.
http://poliuretany.o...ega-b-4szt.html
Poczytaj sobie o tych poliuretanach w tym temacie, bo nie każdemu przypasowało, to jednak nie jest gumo-olej, ewentualnie możesz zamontować Lemfordera z bmw e34
nr katalogowe Bmw e34 Lemforder
Lamforder 10531
nr orginalu bmw 31121139456
Edytowany przez Boscorelli, 08 czerwca 2016 - 09:44.
#332
OFFLINE
Napisany 13 września 2016 - 15:56
PU wytrzymały ok 20tys km
jeszcze nie tłuką, auto się prowadzi ale przy hamowaniu koła się rozjeżdżają i piszczą, przy samych tulejach wahacz "pracuje" dobre pół centymetra przy ręcznym szarpaniu koła
Edytowany przez barteklodz, 24 października 2016 - 23:16.
#333
OFFLINE
Napisany 19 września 2016 - 18:01
Edytowany przez zico, 19 września 2016 - 18:01.
#334
OFFLINE
#335
OFFLINE
Napisany 31 października 2016 - 20:18
Edytowany przez spawek, 31 października 2016 - 20:19.
Najczystsza omega od XIX zlotu
#336
OFFLINE
Napisany 31 października 2016 - 20:20
#337
OFFLINE
Napisany 31 października 2016 - 20:58
przecież napisałem że ok 20tys km, w tym dobre 15tys km po autostradach
są z mojej 3.2
#338
OFFLINE
Napisany 31 października 2016 - 21:02
Tak, na omega elite pisał o tym saint. Moje też już pęknięte a mają zrobione niecałe 10 tys. Masakra
Edytowany przez Skit, 31 października 2016 - 21:02.
#339
OFFLINE
Napisany 31 października 2016 - 21:34
#340
OFFLINE
Napisany 31 października 2016 - 21:34
Hmm. To co jest teraz nie tak? Zmiany poszły w taniość zamiast w jakość (ze zbyt sztywnych w zbyt miękkie)?