


TULEJE POLIURETANOWE czy się opłaca??
#301
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2016 - 18:11

#302
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2016 - 19:45
A jak z właściwościami jezdnymi ten tył będzie się lepiej prowadził ? xd
#303
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2016 - 21:56
A jak z właściwościami jezdnymi ten tył będzie się lepiej prowadził ?
auto będzie sztywniejsze mam komplety poli z przodu i z tyłu i jest fajnie hehe
#305
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2016 - 11:59
Tuleje na wahaczach tylnych bardzo rzadko siadają. Ja też się zastanawiałem ale odpuszczam. Natomiast prosiaki będą wymienione na PU bo w ori guma już za miękka jest i za bardzo tył dobija jak jadę z zapakowanym bagajem i kilkoma osobami. Niech piszą Ci którzy montage dużych tulei PU mają za sobą
#306
OFFLINE
#307
OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 15:16
Montowal ktoś tuleje wspornika drążka kierowniczego z PU? U mnie jest problem. Tuleja zewnętrzna zaprasowana na ramieniu nie obraca się na przegubie z PU tylko wymusza obrót na wewnętrznej tulei zakręconej na sworzniu. W Olkuszu nie robią tych tulei bo nie mają takiej możliwości...kupiłem i innego producenta i mają wysłać drugą sztukę ale nie wiem czy jest w ogóle sens to montować bo w oryginalnych tulejach to właśnie guma jest łożyskiem a tu nic nie idzie ruszyć...
#308
OFFLINE
#309
OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 19:49
Właśnie rozmawiałem...jakoś się złożyło że nie montował jeszcze tych tulei i trudno powiedzieć cokolwiek nt owego problemu.Jutro będzie kolejna sztuka zobaczymy.
#310
OFFLINE
Napisany 03 marca 2016 - 09:40
Druga tulej i to samo...tuleja w poprzek wkręcona w imadło i 0.5 metrowym kluczem wodnym nie dało się obrócić zewnetrznej tulei. Oni leją ten plastik na "żywca" i co lepsze twierdzą że wszystko na produkcji u nich jest robione prawidłowo
Jak rozmawiałem z Warsem dowiedziałem się że Hart robi te tuleje dobrej jakości ja taką założyłem...zobaczę ile wytrzyma.
Edytowany przez user881, 03 marca 2016 - 09:49.
#311
OFFLINE
Napisany 04 marca 2016 - 22:05
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#312
OFFLINE
Napisany 04 marca 2016 - 22:11
#313
OFFLINE
Napisany 06 marca 2016 - 01:26
ten hart był już wprasowany w ramie i kosztował 65 PLN ja normalnie bym tego nie kupił ale skoro lepiej ma trzymać to zakręciłem na testowanie.
#314
OFFLINE
Napisany 28 marca 2016 - 06:45
Edytowany przez ozeh2, 28 marca 2016 - 06:46.
#315
OFFLINE
Napisany 28 marca 2016 - 10:11
PU nie zerwiesz tak jak gumowej tulei więc nie... ale po co od razu ją naprężać jak można dokręcić na opuszczonym aucie...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#316
OFFLINE
Napisany 28 marca 2016 - 10:33
,
Edytowany przez pawel80, 11 listopada 2016 - 18:53.





#317
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2016 - 17:05
może ktoś kto najdłużej jeździ na tych tulejach PU z Olkusza wypowiedział by się jak długo jeździ i czy wszystko jest OK.
miałem założone te od BMW ale po dwóch latach mam już luz na jednej stronie.
#318
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2016 - 20:37
Darek, a te 2 lata to ile km?
Edytowany przez technix, 17 kwietnia 2016 - 20:37.
#319
OFFLINE
#320
OFFLINE
Napisany 05 maja 2016 - 14:26
3 tyg.temu założyłem duże tuleje olkusza na przednie wahacze, dokręcałem na podnośniku, bo jaki sens na opuszczonym aucie. Po zamontowaniu polatałem trochę po wichurze, 2 dni temu wróciłem do Uk...nie te autko, koleiny, nierówności, auto prowadzi się świetnie, jest ogromna dla mnie różnica, aczkolwiek zaznaczam że mam też nowe B4. Pozdro