Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

TULEJE POLIURETANOWE czy się opłaca??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
350 odpowiedzi na ten temat

#221 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 28 stycznia 2015 - 18:54

Lemfoerder.....

#222 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 28 stycznia 2015 - 20:11

Ciekawe, mój już śmiga 60 tys km i wszystko ok. Tyle, że za jednym zamachem zmieniłem wszystkie drążki, tuleje i sworznie. Raz wybuliłem ale od tego czasu ne wiem co to przednie zawieszenie w omedze. Może w tym jest tajemnica. Luz na jedym elemencie powoduje szybsze zużywanie się innych. Mój zestaw to drązki trw, wspornik lamforder, duże tuleje PU, małe TRW, sworznie TRW. Felgi 17, często jeżdzę na granice z kalingradem i do torunia więc omega dziur dużo zalicza.

#223 OFFLINE   benek12344321

benek12344321
  • 184 postów
  • Dołączył: 08-06-2013
  • Skąd: Turek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 28 stycznia 2015 - 20:27

Ja też przy zakładaniu PU zlikwidowałem wszystkie luzy w przednim zawieszeniu ale mi sie wydaje że przesadziłem z twardością bo zamówiłem najtwardsze jakie były czyli żółte:):)

#224 OFFLINE   greg200

greg200
  • 210 postów
  • Dołączył: 21-08-2011

Napisany 28 stycznia 2015 - 20:34

Ja śmigam na czerwonych i myśle, ze jest optymalnie. Żółte chyba jednak za twarde na nasze drogi. Przynajmniej na przód, bo na tyle sam śmigam na zółtych i w aucie nie czuć kolein pomimo kapci 245 na tyle

#225 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 stycznia 2015 - 23:30

Tylko wspornik drążka środkowego do wymiany... znowu.....


jak ja wsadziłem Febi to wytrzymał 20tyś km czy mnie przepotężnie zdenerwował :p i to tuż przed zlotem we Wrocławiu dostał luzu.

Zmieniłem na lemfordera i mam nadzieję, że nie zrobi sobie ze mnie jaj :D

#226 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 stycznia 2015 - 10:37

zamowione tuleje :p jeszcze trzebe reszte gratów do zawieszenia pozamawiac i mozna zakładać miejmy nadzieje ze bd ok :):(

#227 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 29 stycznia 2015 - 13:50

jak ja wsadziłem Febi to wytrzymał 20tyś km czy mnie przepotężnie zdenerwował :p i to tuż przed zlotem we Wrocławiu dostał luzu.

Zmieniłem na lemfordera i mam nadzieję, że nie zrobi sobie ze mnie jaj :D


Wars twierdzi że przez to że tam metal trze o metal to dlatego dostaje luzu na gumie i w sumie nie ma na to rady.... Chyba żeby wymienić trzpień na który wchodzi ta tuleja.
Albo poprosimy Olkusz by zrobiłto z poliuretanu :) A jakby wsadzić tuleję 100% metalową ? :D

#228 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 marca 2015 - 19:07

i jak się sprawuje nowa wersja tulei ?
montować bez ryzyka ?

#229 OFFLINE   komorek123

komorek123
  • 473 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Grabowo wielkie

Napisany 02 marca 2015 - 19:26

i jak się sprawuje nowa wersja tulei ?
montować bez ryzyka ?


:tak:

#230 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 marca 2015 - 15:16

U mnie zero luzów :) Nie wiem ile na nich zrobiłem, ze 40.000km pewnie już jest :)

#231 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 marca 2015 - 15:26

ja zrobiłem ze 4 tysi mało ale tez polecam !

#232 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 marca 2015 - 19:09

a teraz pytanie o pracę tulei
mała widzę że jest zwulkanizowana i pracuje na tworzywie, duża też jest zwulkanizowana i pracuje tworzywem czy tulejka jest po prostu lekko wsunięta i na niej się ślizga całość ?

żeby nie było efektu po X kilometrach jak poniżej


#233 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 marca 2015 - 20:25

Duża nie jest zwulkanizowana. Metalowa tuleja w środku jest dodatkowo smarowana załączonym smarem.

#234 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 21 marca 2015 - 10:55

Mam prośbę do użytkowników tulei PU w całym zawieszeniu (przód tył) przy obniżonych springach. Sam planuje zakupić cały zestaw ale chciałbym zasięgnąć opinii jak się sprawuje auto (wady i zalety). Czy karoseria zaczęła bardziej pracować? czy zawieszenie trzeszczy? itp itd , im więcej spostrzeżeń tym łatwiej mi będzie dokonać wyboru.
dzięki

#235 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 marca 2015 - 14:23

Mam prośbę do użytkowników tulei PU w całym zawieszeniu (przód tył) przy obniżonych springach. Sam planuje zakupić cały zestaw ale chciałbym zasięgnąć opinii jak się sprawuje auto (wady i zalety). Czy karoseria zaczęła bardziej pracować? czy zawieszenie trzeszczy? itp itd , im więcej spostrzeżeń tym łatwiej mi będzie dokonać wyboru.
dzięki


Nic się nie dzieje. Jest sztywno ,pewnie i stabilnie.

#236 OFFLINE   benek12344321

benek12344321
  • 184 postów
  • Dołączył: 08-06-2013
  • Skąd: Turek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 21 marca 2015 - 22:06

potwierdzam zrobiłem na PU już dużooo tysięcy km brak śladów zużycia i nadal sztywno się prowadzi

#237 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 22 marca 2015 - 09:52

Składam zamówienie i nie wiem jaką średnice stabilizatora przedniego wybrać 23 czy 25?

#238 OFFLINE   benek12344321

benek12344321
  • 184 postów
  • Dołączył: 08-06-2013
  • Skąd: Turek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 22 marca 2015 - 10:01

Składam zamówienie i nie wiem jaką średnice stabilizatora przedniego wybrać 23 czy 25?


Najlepiej zmierz u siebie jaką masz...

#239 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 marca 2015 - 17:15

ma ktoś Pu na tyle?? i jakiej twardości wybrać sh 75? Chce aby było najblizej serii względem twardości. Musze na wahaczach z tyłu zmienić.

#240 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 marca 2015 - 17:21

Ja mam przód i tył i jest fajnie. Z tyłu tylko prosiaki wymieniałem. Czerwone 75SH jak pamiętam.
Na gumie tył po wpadnięciu w studzienkę chciał uciekać na bok, teraz tego nie ma :)