

Dawka paliwa
#1
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 11:55
#2
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 21:20



#3
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 21:23
Dawka paliwa na wolnych powinienes miec 3 tylko tyle Ci moge pomoc
bo ja mam nastawnik do wymiany i mi skacze dawka od 0 do 3
i musze gdzies przeczyscic nawstawnik
dawka na rozgrzanym silniku powinna sie miescic w przedziale 5.5-8 mg/cykl w zaleznosci od stanu silnika. nie wiem skad masz takie dane
#4
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 21:18
#5
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 21:20
w zaleznosci od stanu silnika... a jak chce sam ustawic to wtedy np na 6 czy lepiej 8?
jak wyzej - zalezy od stanu silnika. jesli na 6 bedzie drgal to zmieniasz dawke az bedzie chodzi prawidlowo. pamietaj ze przy dokrecaniu nastawnika zawsze sie troche rozreguluje
#6
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 22:06

#7
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 17:19


#8
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 18:15
#9
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 18:22
#10
OFFLINE
Napisany 01 maja 2010 - 10:08
ja gdzieś wyczytałem że nastawnik można wyregulować tak żeby na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach i wyłączonych odbiornikach prądu mid pokazywał 1.0l/h, i tak zrobiłem bo mi pokazywał 2,5. Czy lepiej zmniejszyć aż do momentu zanim zacznie telepać. Chodzi mi o oszczędność, bo nie dość że to ASB to i tak chyba coś za dużo żre. Nie moge wprawdzie dokładnie zmierzyć ile bo zalać to do pełna to jest mała inwestycja
w moim przypadku ale tak patrząc ile wlałem i przejechałem do rezerwy no to ma spożycie
na wyswietlacz nie wyregulujesz dokladnie - za duza rozbieznosc w mg/stroke przy 0.1l/h
#11
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:59
Koledzy a mi faluja obroty na jalowym. faluja od 650 do 1000. najczesciej jest 1000. czy to moze byc problem z nastawnikem? czy mozna go jakos wyczyscic? gdzie on sie znajduje to samemu bym go wyczyscil.
nastawnik jest to gorna czesc pompy wtrsykowej , trzyma sie na 4 śróbkach a z boku wychodzi kabel i idzie do okr agłej kostki pod kolektorem ssacym
#12
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 17:29
dawka na rozgrzanym silniku powinna sie miescic w przedziale 5.5-8 mg/cykl w zaleznosci od stanu silnika. nie wiem skad masz takie dane
Walsnie jestem po regulacji dawki i 4 mg tak mam ustawione wczesniej mialem 9mg roznica kolosalna
#13
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 17:34
Walsnie jestem po regulacji dawki i 4 mg tak mam ustawione wczesniej mialem 9mg roznica kolosalna
9 za mala , 4 za duza.
#14
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 19:10
9 za mala , 4 za duza.
No nie wiem koles co robi pompy od bmw i innych mowil ze ustawia sie na 4 wiec sie nie spieram Dodam ze zaklad robi tylko pompy do diesli
ich strona http://diesel.cech-gdynia.pl/index.php
#15
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 19:53
No nie wiem koles co robi pompy od bmw i innych mowil ze ustawia sie na 4 wiec sie nie spieram Dodam ze zaklad robi tylko pompy do diesli
ich strona http://diesel.cech-gdynia.pl/index.php
zobacz w uzytkowaniu jak bedzie spalanie. 4 to wieksza dawka paliwa. tis podaje wartosci wzorcowe na 5.5-8mg
#16
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 20:00
zobacz w uzytkowaniu jak bedzie spalanie. 4 to wieksza dawka paliwa. tis podaje wartosci wzorcowe na 5.5-8mg
8-9 mg tyle mialem i wiem ze autem nie da sie jezdzic straszny muł
No mam nadzieje ze bedzie lepiej bo teraz to wychodzi mi 12 l/100
przed regulacja
#17
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 20:19
zobacz w uzytkowaniu jak bedzie spalanie. 4 to wieksza dawka paliwa. tis podaje wartosci wzorcowe na 5.5-8mg
dokładnie 5.5-8mg, jak dałem na 4mg to chodził całkiem nieźle ale palił za dużo, jak wymieniłem czujnik temp. paliwa w pompie (bo świrował) to na dawce 4mg szarpał zalewał się, teraz lata na ok5.6mg, także czujnikowi bym sie przyjrzał
#18
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 20:45

#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 29 października 2012 - 21:30
dokładnie 5.5-8mg, jak dałem na 4mg to chodził całkiem nieźle ale palił za dużo, jak wymieniłem czujnik temp. paliwa w pompie (bo świrował) to na dawce 4mg szarpał zalewał się, teraz lata na ok5.6mg, także czujnikowi bym sie przyjrzał
bledow nie wywala wiec jest chyba ok a ile ci palila na tym 4 mg