

swap na R6 omega b
#101
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 20:18
#102
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 20:24
Czy da się upchnąć ten mechanizm w obudowie od omegi B 3.0?
da sie.
#103
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 20:49

#104
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 21:05
#105
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 21:11
bez żadnych problemów? Po prostu biorę i przekładam? Czy trzeba coś rzeźbić
a poskładałeś już kiedyś jakiś most zwykły bez szpery, który później jeździł w jakimś aucie że pytasz czy tak bez problemu bierzesz i przekładasz ??

czy będziesz to robił pierwszy raz ??
#106
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 21:13


#107
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 21:40
Wykonalne to jest, ale dla kogos, kto sie tym zajmujeMam mechanika który skrzynie biegów robi więc pewnie i to by przełożył tylko chciałem się najpierw dowiedzieć czy to wykonalne

#108
OFFLINE
Napisany 09 września 2010 - 08:12
Ω A 96236600
Ω B 96236600
senator 69236600
:mag:
#109
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 09:19

#110
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 09:38
bo takie zgadywanie to jak rzucanie do tarczy z zawiązanymi oczami...
sprawdzałeś już zapłon stroboskopem ??
napisz co masz podłączone z podciśnień i elektrozaworów, bo te 200KM nie bierze się z nieba...
#111
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 09:49
a masz już zrobione wyjście pod kompa ??
bo takie zgadywanie to jak rzucanie do tarczy z zawiązanymi oczami...
sprawdzałeś już zapłon stroboskopem ??
napisz co masz podłączone z podciśnień i elektrozaworów, bo te 200KM nie bierze się z nieba...
Podłączyłem kable które sa od złącza diagnostycznego, ale niebyłem u elektryka jeszcze, niepodpinałem go pod kompa. Niesprawdzałem zapłonu stroboskopem. Pobawiłem sie troche nim i go przyspieszyłem i zaczął chodzić lepiej. Podciśnienia od dual ramu mam podłączone, kolega Zaraza powiedział jak podłączyć.
#112
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 10:04
zapłon musisz sprawdzić, przy lpg tym bardziej...
jeżeli masz podłączoną tą pomarańczową kontrolkę silnika to możesz sprawdzić błędy kodami błyskowymi, w starej kostce w omce A należało spinacz wetknąć w piny A i B po czym włączyć zapłon i zliczać...
#113
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 10:11
a więc skoro masz podłączony dual ram to on działa czy nie??
zapłon musisz sprawdzić, przy lpg tym bardziej...
jeżeli masz podłączoną tą pomarańczową kontrolkę silnika to możesz sprawdzić błędy kodami błyskowymi, w starej kostce w omce A należało spinacz wetknąć w piny A i B po czym włączyć zapłon i zliczać...
Dual ram działa. Słychać jak sie załącza bo dzwięk odrazu mówi, a po drugie czuć lekkie komnięcie. Zapłon pojade sprawdzić,tylko niewiem kiedy

#114
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 10:19
oczywiście to nie może mieć wpływu na osiągi silnika...
#115
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 10:22
a podłączyłeś kość do czujnika poziomu oleju w misce ??
oczywiście to nie może mieć wpływu na osiągi silnika...
tak podłączyłem. Jeszcze przeczyszcze wszystkie wtyczki jakimś środkiem żeby lepiej stykały. A więc pozostaje tylko podłączenie pod kompa albo zczytanie blędów przez spięcie. Problem w tym że niewiem jak to sie zlicza.
#116
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 11:02
Problem w tym że niewiem jak to sie zlicza.
nagraj filmik i wrzuc na YT pewnie ktos pomoze.
#117
OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 18:43
wystarczy połaczyc piny Ai B w kostce diagnostycznej, wlaczyc zaplon i liczyc ilosc byskow kontrolki na desce. procedura rozpoczyna sie od kodu 12 ktory oznacza tylko rozpoczece tej procedury. czyli jedno blysniecie krotka przerwa dwa blysniecia. kazdy kod podawany jest trzy razy. co do lampy stroboskopowej to w tym silniku nic nie ustawisz.Problem w tym że niewiem jak to sie zlicza.
#118
OFFLINE
Napisany 26 września 2010 - 10:16
co do lampy stroboskopowej to w tym silniku nic nie ustawisz.
to od czego jest w zapłonie czujnik halla i odśrodkowy system wyprzedzenia kąta ??
fakt jest taki że iskra jest po odłączeniu ale wydaje mi się że sterownik wykorzystuje ten sygnał do wyprzedzania iskry w miarę wzrastania obrotów...
#119
OFFLINE
Napisany 26 września 2010 - 11:01
Może ktoś ma trochę pieniędzy i chce sobie kupić takie cacko: http://allegro.pl/om...1244364429.html .
PZDR 4 ALL

#120
OFFLINE
Napisany 26 września 2010 - 11:18
Nie wiedziałem gdzie to wkleić, więc wklejam to tutaj bo jest to temat o silniku 3.0 24V.
Może ktoś ma trochę pieniędzy i chce sobie kupić takie cacko: http://allegro.pl/om...1244364429.html .
PZDR 4 ALL
ooo k***a ale potwór
a tu filmik z błędami: