

2.5 DTI Zapieczony wtryskiwacz Y25DT
#1
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2010 - 18:25
#2
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2010 - 18:33
Krzysiek
#3
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2010 - 09:45
Zalej podgrzaną Colą lub lepiej Pepsi na noc i rano powinieneś wyciągnąć.
Krzysiek
Dzięki, ale Pepsi Company nie pomogło. Poskładałem wszystko i poczekam, aż go (wtryskiwacz) kompresja wypchnie.
#4
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2010 - 23:54
Według "mądrych głów" w CR BMW może być problem wyjęciem wtrysków po paru wiosnach :diabel:
#5
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 22:07
Przewertuj to forum :http://forum.tdi-tun...ht=tds&start=15
Według "mądrych głów" w CR BMW może być problem wyjęciem wtrysków po paru wiosnach :diabel:
Dzięki. Rzeczywiście, dotknął mnie typowy przypadek. W ASO BMW powiedzieli: "normalka, tylko jeden stanął?". Mają do tego "narzędzie specjalistyczne", oczywiście "samoróbka" (producent nie przewiduje "braku możliwości w/z wtryskiwacza).
Wyjąć wtrysku nie mogli (znaczek na atrapie: wzór nie właściwy), ale przyrząd pokazali. Jak gdzieś dostanę przedłużaną nasadkę 29, to wtrysk będę miał w "garści".
#6
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 22:44
Dzięki. Rzeczywiście, dotknął mnie typowy przypadek. W ASO BMW powiedzieli: "normalka, tylko jeden stanął?". Mają do tego "narzędzie specjalistyczne", oczywiście "samoróbka" (producent nie przewiduje "braku możliwości w/z wtryskiwacza).
Wyjąć wtrysku nie mogli (znaczek na atrapie: wzór nie właściwy), ale przyrząd pokazali. Jak gdzieś dostanę przedłużaną nasadkę 29, to wtrysk będę miał w "garści".
uważaj żebyś nie miał go w "garści" razem z gwintem głowicy
#7
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2010 - 12:56
uważaj żebyś nie miał go w "garści" razem z gwintem głowicy
Spoko, spoko. Wtryski w Y25DT nie są wkręcane w głowicę, tylko wciskane np. kciukiem lewej ręki.
#8
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2010 - 14:17
castorama tam takie byly chyba ponad 70mm dlugosci jak już coś zmodzisz to zrób foto dla potomnosci moze sie przydaJak gdzieś dostanę przedłużaną nasadkę 29,
#9
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 17:11
pobojowisko po "papraku", który wcześniej grzebał w jeszcze nie moim silniku:stary::stary:
#10
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 20:23
A jaki jest powód wyciągania wtrysków? zwykły przeglądzik? regeneracja wtrysków? wzroslo zużycie paliwa? a może dziwnie kopci? jaki masz przebieg?Wreszcie "dziada" wyciągnąłem
Pytam bo mam wrażenie, że moja trochę za dużo żłopie (11,5l/100km - tylko jazda po mieście, automat) i boję się czy aby wtryski nie zaczynają pluć za dużo.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Sasik
#11
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 20:52
A jaki jest powód wyciągania wtrysków? zwykły przeglądzik? regeneracja wtrysków? wzroslo zużycie paliwa? a może dziwnie kopci? jaki masz przebieg?
Pytam bo mam wrażenie, że moja trochę za dużo żłopie (11,5l/100km - tylko jazda po mieście, automat) i boję się czy aby wtryski nie zaczynają pluć za dużo.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wtryskiwacze chciałem sprawdzić, ot tak poprostu, dla "świętego spokoju" i wyszedł niezły "klops". Dobrze się stało, że tym się zająłem. Wtryskiwacz, który nie chciał wyjść
był "modowany" przez wspomnianego "papraka". Wymieniłem go na sprawny, efekt jest taki: stukanie ustało (a podejrzewałem sworzeń tłokowy), spalanie chwilowe spadło do 0,7l/h (było 0,9). Co do kopcenia było w normie, przy bardzo dynamicznej jeździe pow. 180 km/h, lekko dymił. Jak będzie zobaczymy. Dopiero "JĄ" poskładałem.
W wolnej chwili wstawię fotki;)
#12
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 21:50

#13
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 19:12
o il3e dobrze pamietam to jest blad przeplywki i moze to byc powodemwyskakuje blad p100
a jesli chcesz sprawdzic wtryski to mozna to zrobic metoda przelewowa lub demontaz tak jak kolega Czeladnik i do warsztatu specjalizujacego sie zawiesc, do wyciagniecia musisz odkrecic przewod wysokiego cisnienia pomiedzy szyna i wtryskiem dwie nakretki mocujace jarzmo trzymajace, odpiac wtyk elektryczny i odpiac przelew i sporo modlitw i cierpliwosci aby wyszedl
#14
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 09:49
Jeśli ktoś będzie potrzebował taki wybijak, proszę o zamówienia;)
Wszelkie namaczanie zapieczonego wtrysku nie miało najmiejszego sensu, tylko się błoto zrobiło. Trzy ruchy młotkiem i wyszedł

#15
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 13:53
a jak z 6 wtryskiem bo tam mało placu do góry jest niema zadnego problemu ?Trzy ruchy młotkiem i wyszedł
#16
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 15:37
a jak z 6 wtryskiem bo tam mało placu do góry jest niema zadnego problemu ?
Generalnie problemów nie ma, tylko trzeba bieżnię (szpilkę) młotka skracać, a na końcu łapka ciesielska, i po "zawodach":D (na fotkach jest właśnie 6 wtrysk)
Z piątym wtryskiwaczem, gdyby "stanął", taka sama zabawa.
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 17:59
Krzysiek
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 18:58
powinien wystarczyć przeciez można go stosować aż do 1200 stopni.smar miedziany nie wystarczy