Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

R6 Turbo


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 12 kwietnia 2010 - 11:04

a dlaczego nie jesteś zainteresowany kompresorem zamiast turbiny? może się myle ale wygląda to bardziej przyjaźnie w adaptacji nawet w Vce...


masz racje MYLISZ SIE :p
astra v6
serducho gsi irmscher

#22 OFFLINE   Mrozio

Mrozio
  • 235 postów
  • Dołączył: 08-02-2008
  • Skąd: München

Napisany 12 kwietnia 2010 - 12:01

masz racje MYLISZ SIE

nie byłbym sobą jakbym nie zapytał DLACZEGO?

#23 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 12 kwietnia 2010 - 13:17

A co jest mniej przyjazne?? Wiem henry ze podlaczyes m62 do x25xe. To moze nam wyłuszcz co sprawia wieksze problemy, nie atakuje cie tym postem.

#24 OFFLINE   dohc

dohc
  • 12 postów
  • Dołączył: 29-09-2009

Napisany 16 kwietnia 2010 - 16:35

samo wykonanie mechaniczne czy turbo czy kompresor nie różni się wiele jeśli chodzi o ilość pracy , stroić i tak trzeba a kompresor zabiera moc z walu która mogla by iść na kola , przy mocnym dole można to olać , założyć mniejsze kolko i po prostu te różnice zniwelować , ale gdy nie wiem ile realnie wytrzyma to jest bez sensu . Poza tym dużo łatwiej dostać turbo ogarniające 300 KM w 3 litrowcu niż kompresor do takiego silnika .

pozdrawiam

#25 OFFLINE   aurii

aurii

    miodzio

  • 31 postów
  • Dołączył: 20-02-2009
  • Skąd: Działdowo

Napisany 16 kwietnia 2010 - 20:02

dla mnie turbo to wiecej klopotu w aucie liczy sie tylko N/A ;)

#26 OFFLINE   Kowal

Kowal
  • 57 postów
  • Dołączył: 16-09-2007
  • Skąd: Losice

Napisany 17 kwietnia 2010 - 02:41

Taka teorie to ja znam. Chodzi mi o strone praktyczna.