a więc skąd się wzieło tyle koni??? (187 KM i 224 Nm)
z silnika x20xev,wszyscy mówią że to nie możliwe,a jednak jest to możliwe,
1)kolektor wydechowy 4-2-1
2)wydech,nierdzewka 2,5"
3)sportowy kat supersprinta
4)końcowy wydech WM sport Muguen
5)głowica po szlifie.
6)kanały polerowane na lustro potem zrobione przez profesjonalną firme zawirowania.
7)lekko większe(wypuklejsze)zawory
8)twardsze sprężynki
9)wymiana wszystkich podzespołów głowicy jak i bloku silnika na kute.
10)kompletna przeróbka dolotu powietrza,filtr stożkowy OMP,power rura dopasowana idealnie do samochodu(długość i szerokość),powietrze jest zasysane prosto ze zderzaka,udało się zmniejszyć temperaturę zasysanego powietrza o 9 stopni C,
11)koło zamachowe zostało wymienione na 65% lekksze
12)została wymieniona pompa paliwa na bardziej wydajniejszą firmy valbro
13)wtryski zostały wymienione na wydajniejsze
14)wszystkie przewody paliwowe zostały wymienione na nowe stalowe
15)został zrobiony program zwanym jako VIP Chip,robiony pod kazdy samochód osobno i bardzo precyzyjnie
16)skrzynia biegów f16 hybrydowa,tzn biegi zostały skrócone i wydłużone w miarę moich potrzeb.
17)został wymieniony komputer sterujący pracą silnika.
i jeszcze dużo innych zeczy których już nie pamiętam


Tunig silnika X20XEV co można praktycznie w nim zmienić!!
#61
OFFLINE
Napisany 14 września 2010 - 19:53
#62
OFFLINE
Napisany 14 września 2010 - 19:58
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#63
OFFLINE
Napisany 14 września 2010 - 20:44
jakoś fotek silnika nie ma , jak ja bym miał to wszystko to silnikiem
bym się chwalił a nie autem
Więc napisz do niego zeby wysłał Ci zdjęcie silnika .
#64
OFFLINE
Napisany 14 września 2010 - 22:36
Za tą kasę co wydał na te wszystkie mody miałby spokojnie vectrę c 3.2 V6.
Kupa kasy wywalona a moc niewiele wieksza niż w 2.5 V6.
#65
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 06:37
Już takie jedno x20xev było co tyle pokazało na hamowni po samym programie, tyle, że jak później się okazało to hamownia ta to była ta przyczepiana do koła. U kumpla w seryjnym civicu(90KM) taka hamownia wypluła 110KM.
#66
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 06:57

Wykres z hamowni bo nie uwierzę.
#67
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 07:04
Mam pytanie czy ktoś kiedyś zrobił swapa x20xev na z20lel/let/leh ?
#68
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 08:41
Nie no to potencjał mistrzowski w niech dżemie.Mógł tyle wypluć. Ople mają w sobie potencjał.
http://video.google....54597241967765#
Wałki i chip silnik x20xev 168bhp 206Nm
#69
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 08:59
#70
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 11:29
#71
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 22:07
A to ciekawe. Spotkałem się już z informacją, że tłoki z z20let wytrzymują zdecydowanie mniej.To że wrzucano C20 to już widziałem ale z20 da się wyciągnąć więcej mocy
Seryjny dół c20let z tego co wiem wytrzymuje 350km(EDS phase 3,5), Z20LET ma z tym problem.
Co innego Z20LEH

#72
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 05:38
#73
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 02:10
#74
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2010 - 22:17
Jak macie jakieś info co to daje i ile to czekam z niecierpliwością na odp.
#75
OFFLINE
#76
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2010 - 22:41
#77
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2010 - 09:16

muszę pocieszyć wszystkich posiadaczy klasycznego układu napędowego, w FWD nie zda to egzaminu więc jest mniejsza szansa że ktoś wam nie podkupi jak się pojawi na aukcji, a taka informacja może bardzo się przydać bo pewnie każdemu trochę czasu zajmie zebranie tych paru tysięcy

#78
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2010 - 12:50
Obiło mi się o oczy że można założyć głowicę od 2.2 16v x22xe(czy jakoś tak)
Jak macie jakieś info co to daje i ile to czekam z niecierpliwością na odp.
Dobra a jak z tym?:confused:
#79
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2010 - 13:23
Dobra a jak z tym?:confused:
wątpie... najlepiej błoby kupic i spróbowac samemu
