Nie zawsze taka sama moc.
#21 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 11:11
#22 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 12:52
#23 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:03
[ATTACH]6473[/ATTACH]
[ATTACH]6474[/ATTACH]
tak to wyglądało u mnie i nie wiem czy to mogło być powodem problemu z przyspieszaniem
#24 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:07
#25 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:12
jfk123 pewnie da dziś relacje jak tam zawór upustowy, więc się dowiesz, czy jechać na kanał czy szukać gdzie indziej.
ale takie podłączenie jak na moich foto może być powodem takich objawów czy nie?
A i jeszcze jedno u mnie ten filterek powietrza co idzie od tego zaworku turbo jest bardzo brudny w środku i czy ma to jakieś znaczenie i czy się go wymienia i jaki to jest filterek?
#26 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 20:56
Wymień go na filterek paliwowy do piździków.
#27 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 22:10
Podłącz przewody tak jak na foto.
Wymień go na filterek paliwowy do piździków.
podłączyłem tak ja na tej instrukcji co ją wstawiłeś ale nie wiem czy jest lepiej bo narazie jak jeździłem to było ok ale wcześniej przed podłączeniem tak jak na zdjęciach też raz było ok a raz źle
czyli wymienić na zwykły filterek paliwowy, nie jest to jakiś specjalny? A tak w ogóle to do czego ten filterek jest potrzebny?
#28 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:14
a i jeszcze jedna niepokojaca sprawa. Otoz w czasie jazdy przy lekko wcisnietym gazie od strony pasazera(tak jakby turbina) dosc wyraznie gwizda. Jak puszcze noge z gazu-ustaje. Przy wyzszych obr objaw ten nie wystepuje. czy taki objaw moze powodowac np pekniety waz od intercoolera? bo oturbo nawet nie chce myslec. pozdrawiam
#29 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:21
To masz upust otwarty.a i jeszcze jedna niepokojaca sprawa. Otoz w czasie jazdy przy lekko wcisnietym gazie od strony pasazera(tak jakby turbina) dosc wyraznie gwizda. Jak puszcze noge z gazu-ustaje. Przy wyzszych obr objaw ten nie wystepuje. pozdrawiam
Musi się ruszać wciskając.Czy ono powinno chodzic wciskajac je reka czy zostaje tylko sprawdzac przy odpalonym silniku i wysokich obrotach?
#30 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:24
To masz upust otwarty.
Musi się ruszać wciskając.
dzieki Wicek za odpowiedz. Powiedz mi prosze jak je rozruszac by niczego nie odlamac i nie ukruszyc? Przez to moze lapac mula?
#31 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:30
#32 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:33
Penetrantem to popsikaj porządnie, później kombinerki i próbujesz to rozruszać, później znów penetrant, a jak już puści na dobre i będzie ładnie chodzić, to smar miedziany.
dzieki wielkie, jutro z rana sie za to wezme. I jak mi sie uda to rozruszac dam znac
#33 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:33
#34 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:35
#35 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:39
To filterek, przez który wchodzi powietrze do układu podciśnień. Nie ma powietrza, podciśnienie nie będzie odpowiednio wytwarzane.
Wymieniłem go dzisiaj na nówkę ale nic się nie zmieniło teraz muszę jeszcze gdzieś znaleźć kanał i zobaczyć jak się ma to cięgno od turbo
#36 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 19:37
#37 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 19:42
Dodam tylko że to cięgno od turbo jest je ciężko ruszyć bo spora sprężyna jest w tej gruszce co ma odbijać i samą ręką to tylko lekko drgnie..zawór upustowy otwiera się patrząc od dołu w prawo a wraca w lewo.. zdejmijcie cięgno i samym zaworem poruszajcie czy lekko chodzi a aby sprawdzić tą gruszkę to do wężyka od gruszki podłączyłem powietrze z kompresora ..i wtedy ładnie widać jak zestawik się porusza..
ja probowalem ruszyc to za pomoca rurki(zapierajac ja nie pamietam teraz o co ) i ciegno ani drgnie.
#38 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 19:45
#39 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 19:48
a próbowałeś z założonym cięgnem czy zrzuciłeś tą zawleczkę i samym zaworem.
z zalozonym ciegnem. Zawleczki nie wyjmowalem.
#40 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 20:05
tak wszelkie nieszczelności za turbina do kolektora mogą powodować takie gwizdanieczy taki objaw moze powodowac np pekniety waz od intercoolera?