

Czy jest znaczna różnica miedzy silnikiem 3.0 a 3.2 ????
#21
OFFLINE
Napisany 16 września 2011 - 18:51
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 16 września 2011 - 20:54
instrukcja nic nie mówi na temat przyspieszenia.
dokładnie, są tylko dane V-max i inne są dla kombi inne dla sedana.
#24
OFFLINE
Napisany 16 września 2011 - 21:17
Ze względu na wyższą kulturę pracy 3.2 wziąłbym właśnie ten silnik. Praktycznie nie słyszalny podczas niskich obrotów, u Genasa nawet z zewnątrz nie byłem w stanie określić czy silnik chodzi, dopóki nie zobaczyłem spalin wychodzących z tłumika.
Co z tego, że cewki droższe i 2 katy i 2 sondy więcej? Troszkę więcej może wyjść podczas naprawy, ale co ile to się robi? Jeśli w ogóle... Równie dobrze w 3.0 może się coś popsuć. Co tego z tego co mówił Genas spalanie na mniejszym poziomie jak 3.0.
Wszystko zależy od stanu silnika. Mojego 3.0 tez nie usłyszysz na wolnych obrotach stojąc obok auta. Dopiero jak podniesiesz maskę. Jedyne co słychać to szum powietrza w kolektorze.
#25
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2013 - 00:45
Chodzi mi o gołe słupki- który silnik Waszym zdaniem ma przewagę i dlaczego.
#26
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 19:54
3.0 auto http://www.zeperfs.c...ga-mv6-auto.htm
3.2 http://www.zeperfs.c...mega-3-2-v6.htm
nie ma za wiele danych dla 3.2 niestety. Wychodzi nawet że przy kickdownie 80-120 3.0 jest szybsza .Co jest dla mnie dziwne. Czy 3.0 i 3.2 mają takie same przełożenia w skrzyni i w moście?
Kwestia osiągów w omedze to w ogóle ciężki temat bo żadnej wersji nie można uznać za naprawdę szybką. Ale 3.2 nie jest po to żeby się ścigac tylko żeby na autostradzie przy 200 km/h omega się nie męczyła;) .
#27
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2014 - 20:19
#28
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2014 - 16:55
sedan
tryb sport, start z hamulca ~2tys obr, zimówki 205/65r15
0-100km/h
bez TC 7.99 8.01 7.99
z TC 7.94 7.94 7.95
jeździłem też 3.0 carvanem automat, 3.2 lepiej z dołu idzie i nie czuć skoku mocy przy 4tys obr