Ja w tej chwili jeżdżę na 235x45x17 , ale w przyszłym sezonie letnim będę chciał 215x50x17 ponoć lepszy komfort.
Komfort bardzo dobry - lepszy niż na 195/65 R15.
Napisany 12 maja 2010 - 18:44
Ja w tej chwili jeżdżę na 235x45x17 , ale w przyszłym sezonie letnim będę chciał 215x50x17 ponoć lepszy komfort.
Napisany 12 maja 2010 - 18:53
Ja w tej chwili jeżdżę na 235x45x17 , ale w przyszłym sezonie letnim będę chciał 215x50x17 ponoć lepszy komfort.
Napisany 12 maja 2010 - 19:01
Tylko weź znajdź opony 215x50x17, żeby miały wszystkie indeksy takie jak trzeba. No i przydałaby się felga 7", bo na 7,5" to taka opona już tak aby, aby.
Napisany 12 maja 2010 - 19:04
ps. Od paru tygodni uskuteczniam na przodzie 205/50R17 na felgach jak widać w podpisie, czyli oplowskie 7,5J i jest elegancko - mimo że tuleje mam Febi, a nie Lemforder, to jeszcze nie czułem dyskomfortu w koleinach.
Napisany 12 maja 2010 - 19:15
Napisany 12 maja 2010 - 19:31
Napisany 12 maja 2010 - 19:44
Jakbym miał 8" to już dawno bym na 245/45R17 śmigał:tank:175 w Sejach na 8" zakładają
Napisany 12 maja 2010 - 20:05
Napisany 12 maja 2010 - 20:34
0mimo że tuleje mam Febi
Napisany 12 maja 2010 - 21:00
[url]http://www.opony.com/opony/50467_pirelli_p_zero_nero.html po drogości
ps. Od paru tygodni uskuteczniam na przodzie 205/50R17 na felgach jak widać w podpisie, czyli oplowskie 7,5J i jest elegancko - mimo że tuleje mam Febi, a nie Lemforder, to jeszcze nie czułem dyskomfortu w koleinach.
Napisany 12 maja 2010 - 21:36
0
Długo masz te tuleje bo ja też miałem szkoda mi było kasy na te lmbfo>>> od bmw i pojeździłem pół roku i i tak musiałem zmienić na te droższeteraz na razie mam je rok i auto po przeglądzie są ok
Napisany 12 maja 2010 - 23:10
rozumie u siebie też nie czułem że coś nie tak z prowadzeniem , w ogóle tuleje robiłem bo mi coś pukało a 3 gości nie wiedziało co i nawet ten na przeglądzie powiedział że tuleje . Pukać nie przestało i po pól roku dalej następni pokazywali że tulejie i dałem te od bmw. I dalej pukało a jak się okazało to gumki od drążka stanbilizatorów za 12 zł . Pewnie bym tulei nie robił wcale bo tak nie czułem że auto się źle prowadzi ale nasi kochani mechanicy pomogli mi pozbyć się ładnych paru 100-wek.O dziwo od ponad roku/20.000km i jest jeszcze OK, w każdym bądź razie ja wciąż steruję samochodem, a nie on mną
Napisany 14 maja 2010 - 18:08
Teraz jest 285/30/18
Napisany 14 maja 2010 - 18:55
Napisany 16 maja 2010 - 14:29
Napisany 16 maja 2010 - 15:10
może i jest miękka.. jak jest nowaPotwierdzam, Continental ContiSport 3 ma bardzo miękką mieszanke
Napisany 16 maja 2010 - 18:11
Napisany 18 kwietnia 2011 - 19:57
może i jest miękka.. jak jest nowa
Generalnie często zdarza mi się kupować koła i zauważyłem że na starych (rocznik) wcale nie zjechanych oponach bardzo żle się jeżdzi.
Zawsze kupuje nowe i różnica w komforcie i prowadzeniu w koleinach jest ogromna.
Opona jest dotarta pod poprzednie auto. (...) Raz że biją na dziurach a dwa to nie idzie jechać w koleinach.
Nie zwalajcie winy na szerokość opony a tym bardziej na stan zawieszenia.
Napisany 18 kwietnia 2011 - 20:04
Wg mnie nie.W sensie, czy naprawdę 4 takie same dają jakąś przewagę.