


No i przejazdzka w nowym klubowym polarze

Chetnie wymienie XL na L bo troche sie skurczylem

Napisany 07 stycznia 2011 - 21:37
Napisany 07 stycznia 2011 - 22:05
Napisany 07 stycznia 2011 - 22:41
kupiłem metrową szpilkę do reanimacji śrub kolektora ssącego... ale dziś juz nie wymienie... co grozi przy jeździe z niezbyt mocno przykręconym ssącym
no i standardowo, coś sie musiało popsuć.. zaczęła szarpać na gazie... no to LPG off i PB na full
albo może coś się rozjechało bo długo przy odłączonym aku stała...
Napisany 08 stycznia 2011 - 00:22
Napisany 08 stycznia 2011 - 13:38
Napisany 08 stycznia 2011 - 15:20
Napisany 08 stycznia 2011 - 16:51
Napisany 08 stycznia 2011 - 18:30
Napisany 08 stycznia 2011 - 20:11
Napisany 08 stycznia 2011 - 20:35
Pozostało wymienić tarcze hamulcowe z klockami i auto gotowe na zlot:P
Napisany 08 stycznia 2011 - 20:38
Napisany 08 stycznia 2011 - 20:47
Spokojnie,do zlotu sie jeszcze nie jedno zepsuje
Napisany 08 stycznia 2011 - 21:59
Napisany 08 stycznia 2011 - 22:09
Napisany 08 stycznia 2011 - 22:53
no i dziś sobie sam odpowiedziałem. Cyk i działa. Odwilż działa cuda... może dziś w totka też wygrałemmam czekać, aż będzie ciepło by zabrać się za zamek w kufrze?
Napisany 08 stycznia 2011 - 23:08
Napisany 08 stycznia 2011 - 23:31
Napisany 09 stycznia 2011 - 01:31
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 09 stycznia 2011 - 09:10