

Co zrobilem/am dzisiaj w swoim samochodzie
#14481
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 08:34
#14482
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 08:45
WYmieniłem kabalek masy bo mi znowu qwa odmówił połuszeństwa ;/ Musiałem w bydgoszczy pchac omcie o 14:50 przez nie cale 2 kilosy...
Ja co jakiś czas sprawdzam masy , miałem też podobny problem tylko nie pchałem

#14483
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 09:09
ja słyszałem że te klekoty v6 są nieudane zacieraja sie przegrzewaja i tuleje sie przemieszczaja.ogólnie wycofano ten silnik w koncernie GM.powodem tych anomalii jest pomniejszona miska olejowa wynikajca z uwarunkown konstrukcyjnych
__________________
tez o tym slyszalem i sie zastanawiam czy jaby dolozyc chodniczke oleju o pojemnosci powiedzmy 1 litra , czy by to cos pomoglo.
#14484
OFFLINE
#14485
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 12:00
#14486
OFFLINE
#14487
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 14:45

#14488
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 14:57
#14489
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 15:09
poka pokaA więc okleiłem (co nie było łatwe robiłem to z siostrą bo sam nie dałbym rady) całe autko w szachownice, reklamy oraz herb i nazwę miasta.
a rabat dla OKP będzie??

#14490
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 15:26
#14491
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 15:41
#14492
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 16:30

#14493
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 19:16

#14494
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 19:51
a tak wygląda to teraz:


wiem, że zaraz polecą opinie, że koza albo nie wiadomo co jeszcze ale cóż. zacytuję tutaj pewną osobę: ...każdy ma w aucie to co sam chce i potrzebuje... więc mi pasuje więcej komfortu z jazdy:up:
#14495
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 20:17
popieram! taniej , bardziej komfortowo, mniej prostowania i spawania,wiem, że zaraz polecą opinie, że koza albo nie wiadomo co jeszcze ale cóż. zacytuję tutaj pewną osobę: ...każdy ma w aucie to co sam chce i potrzebuje... więc mi pasuje więcej komfortu z jazdy
#14496
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 20:26
mniej prostowania i spawania,
Jak felgi są porządnej firmy to mogą być nawet 20'' i nie trzeba ich spawać ani prostować.

#14497
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 20:39
Jak felgi są porządnej firmy to mogą być nawet 20'' i nie trzeba ich spawać ani prostować.
pozwolę sobie nie zgodzić się z tym. ja tak jak mój kumpel używamy auta do pracy, robimy spore przebiegi w miesiącu, ja mam omegę a on ma mesia CLK. ja miałem oryginalne kółka opla - które jak wiadomo są dosyć mocne - a kumpel kupił sobie cały pakiet AMG, wraz z kółkami. wybrał jedne z mocniejszych felg, dobre oponki, fajne zawieszenie. ale po dwóch miesiącach przeklinał swoją decyzję. ja przez trzy miechy dwa razy prostowałem felgi a on cztery razy.
jak auta używa się do lansu a nie do pracy to i mogą być 20' i do tego niziutki profil opony ale przy średniej 4,5 tysia km miesięcznie to raczej nie wchodzi w rachubę. drogi mamy jakie mamy a pracy mamy sporo i wolimy spędzać czas u klienta niż u wulkanizatora

#14498
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 20:50
mesia CLK
Nawiązując do CLK.Kolega rok temu kupił takiego mietka, był na stalówkach, niedługo poźniej na piastach zawitał chrom, przód 18" ,tył 20" - miazga. Felgi które ma są z USA, mówił że nie raz sam juz łapiąc boka uderzył w krawężnik, zresztą ja raz widziałem jak przywalił - a 20-tce na tyle nic, masakra, są takie wytrzyłałe że nie wiem, a najlepsze jest to że nie ma na nich żadnej firmy






#14499
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 20:54
Jak felgi są porządnej firmy to mogą być nawet 20'' i nie trzeba ich spawać ani prostować.
Jak auto stoi pod domem i sie na nie patrzysz to może być i 22":D Do normalnej jazdy to na nasze drogi 17" to dużo.
Bez OT : Wypucowałem i zalałem do pełna przed jutrzejszym wyjazdem.