
Dzielna bestia 😊
Edytowany przez premier2, 16 lipca 2016 - 20:15.
Napisany 16 lipca 2016 - 20:14
Edytowany przez premier2, 16 lipca 2016 - 20:15.
Napisany 16 lipca 2016 - 20:18
Edytowany przez zeta198, 16 lipca 2016 - 20:19.
Napisany 16 lipca 2016 - 22:33
Jak jest mniej niż 15l paliwa, to zdarza się jej trochę dusić na 5 biegu, przy mocniejszym depnięciu. No i gorzej zapala, nawet po dwukrotnym grzaniu świec. Ale to pikuś, ważne, że auto sprawdziło się w 110% i jest mega wygodne w trasie. A kręte norweskie drogi Omega pokochała, co ciekawe, nigdy zdarzyło się, żeby tak mało paliła, jak tam. Momentami miałem wrażenie, że jeździ na samym powietrzu - a przecież to paliwożerne 2.5TD.
Napisany 17 lipca 2016 - 17:56
Napisany 17 lipca 2016 - 18:37
Zapodaj fotki :-)
Oczywiście zdjęcia nie oddadzą faktycznego wyglądu, ale mniej więcej wygląda to tak. Widoczność w słoneczny dzień poprawiła się znacznie. W nocy jak to w nocy. I tak zwykle przyciemniam zegary jadąc nocą.
Napisany 17 lipca 2016 - 18:59
Chciałem wymienić klocki ale okazało się, że ktoś przede mną wymienił zaciski na te od wersji 3.0 24v i d*pa.
Ktoś chce klocki do senatora 3.0 177km?:-D
Napisany 17 lipca 2016 - 20:13
20160717_184820-480x853.jpg
20160717_184718-800x450.jpg Wymyty przygotowany do drogi
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Napisany 17 lipca 2016 - 23:44
Napisany 18 lipca 2016 - 00:35
to zdarza się jej trochę dusić na 5 biegu
pompa paliwa ta w baku nie chodzi w trakcie jazdy przynajmniej w roczniku 99 nie chodziła... testowane sposobem na żarówkę czy we wtyczce pompy jest napięcie.... nie było w trakcie pracy silnika
Napisany 18 lipca 2016 - 09:43
W sobotę wymieniłem wspornik drążka, i stwierdziłem że wypadało by pospawać wydech z lewej strony ( z prawej w grudniu robiłem) w trakcie odkręcania ukręciłem szpilki przy kolektorze wydechowym... cała sobota i 3/4 niedzieli poświęciłem na wyciągnięciu szpilek z kolektora bez ruszania silnika. W końcu dwie małe cholery się poddały i pospawany wydech wrócił na miejsce. Dziś czeka mnie wymiana linki ręcznego, czekam na części. Przez 6 lat jak mam złomegę do liki się nie dotykałem, a cholera wie kiedy i czy w ogóle była wymieniana.
Napisany 18 lipca 2016 - 12:09
To jak wytłumaczysz, że przy niskim poziomie paliwa, potrafi złapać zadyszkę przy gwałtownym wciśnięciu gazu? No i potrafi chwilę pokręcić przy odpalaniu, nie zawsze, ale zarza się tylko przy małym poziomie w baku. Widzisz inną przyczynę?pompa paliwa ta w baku nie chodzi w trakcie jazdy
przynajmniej w roczniku 99 nie chodziła... testowane sposobem na żarówkę czy we wtyczce pompy jest napięcie.... nie było w trakcie pracy silnika
Napisany 18 lipca 2016 - 12:58
Edytowany przez wlasciciel, 18 lipca 2016 - 13:00.
Napisany 19 lipca 2016 - 15:49
Dziś wleciały nowe tarcze tył + klocki + płyn hamulcowy i zacisk lewy tył po regeneracji
Edytowany przez 522, 19 lipca 2016 - 22:26.
Napisany 24 lipca 2016 - 01:32
Napisany 25 lipca 2016 - 06:28
Wymiana świec na oryginalne GM 4 elektrodowe.
Wymiana sprężyn tył - TEVEMA.
Montaż rozpórki kielichów.
Napisany 25 lipca 2016 - 22:41
Napisany 26 lipca 2016 - 09:15
właśnie , jak stoi na tych springach? nie sterczy jak koza?
czy rzeczywiście jest oznaczenie prawa, lewa strona?
Napisany 26 lipca 2016 - 15:20
Napisany 26 lipca 2016 - 15:32
Dziś wymiana pompy paliwa na boscha do tego tarcze hamulcowe rotinger gt i mam juz laminaty dokładki przód plus tył wzór steinmetz.