Bądź z pomocą może przyjść też plak, samostart etc.
Chwilę na plaku i szybko się odpowietrzy
To nie pomaga
Napisany 20 maj 2017 - 21:28
Bądź z pomocą może przyjść też plak, samostart etc.
Chwilę na plaku i szybko się odpowietrzy
Napisany 21 maj 2017 - 08:53
To nie pomaga
Napisany 21 maj 2017 - 19:51
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 21 maj 2017 - 20:21
Tu niestety to nie zadziałało może coś w pompie jest nie tak chociaż niby jest fabrycznie nowa tylko ile leżała na magazynie to nie wiem mi progowa daje paliwo dochodzi ono do tej wysokiego cisnienia ale z niej zamiast iść wyjściem na wtryski to wszystko idzie w przelewProcedura odpowietrzania w y25dt wygląda następująco: włączamy zapłon, czekamy ok. 1 min. Powtarzamy czynność 2-3 razy (dla pewności) i uruchamiamy silnik. Jeśli pompa wspomagająca jest sprawna, a układ szczelny musi zapalić "nie ma bata".
Napisany 21 maj 2017 - 20:27
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 21 maj 2017 - 20:30
Napisany 21 maj 2017 - 21:57
Dokładnie wyjście suche
Jeśli tak jest rzeczywiście (choć mało prawdopodobne), to może wałek stoi. Nie dokręcone koło zębate......może
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 28 listopad 2018 - 19:03
ja tez mam pytanie kolega uszczelnial mi pompe cr i po zlozeniu swieci sie check i niemozna odpalic tak jakby paliwo nie dochodzilo
pomocy