Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

potrzebuje magika do Dolotu , walka z obrotami 2,5 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 lutego 2014 - 23:43

Nie wpinaj się pod przewód od serwa bo potrafi falować i gasnać podczas hamowania.


U siebie mam wpięte pod serwo i nie gaśnie, na PB nie wyrzuca, ale faktem jest, że im bliżej przepustnicy tym lepiej choć mniej estetycznie aniżeli na podszybiu.

#42 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 05 lutego 2014 - 09:55

Pytam dlatego, bo u mnie jest w kolektorze wkrętka w podszybiu gdzieś nad którymś z ostatnich cylindrów. Myślę jeszcze i to zmienić, bo od początku borykam się z moja instalacją której nigdy nie mogłem w pełni wyregulować.
Niby w kolektorze powinno panować takie samo ciśnienie, choć mogę się mylić

#43 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 lutego 2014 - 10:04

u mnie jest w kolektorze wkrętka w podszybiu gdzieś nad którymś z ostatnich cylindrów


Ja mam na boku kolektora kawałek za albo przed serwem (już nie pamiętam) i nic podejrzanego się nie dzieje...

Dodany obrazek