Ja osobiscie zasiliłbym pompę "na krótko". Ta metoda wiele wyjaśnia
którą pompę i w jaki sposób bo jeżeli chodzi o tą w zbiorniku to ona nie działa wogóle bo była sprawdzana na krótko.
Napisany 28 marca 2010 - 14:32
Ja osobiscie zasiliłbym pompę "na krótko". Ta metoda wiele wyjaśnia
Napisany 28 marca 2010 - 14:44
Napisany 28 marca 2010 - 14:52
arczon - sprzedaj wozone w zbiorniku paliwko i kup pompke;) - pompa glowna nie jest super ssakiem wiec nie oczekuj rewolucji , nic nie poradzisz jak cos nie dziala
Napisany 28 marca 2010 - 15:11
Napisany 28 marca 2010 - 16:05
wlasnie o tym mowilem , moze zrobione przez glowna pompe podcisnienie zasysa powoli paliwko po zgaszeniu silnika ? wiec jak poczekasz jakis czas to odpala , a jak chcesz na szybko to lipa bo w przewodach paliwka brak , oczywiscie taka sytuacja moze miec miejsce o ile sa super szczelne przewody , ale czemu nie? , u mnie po zaplonie slychac jak pompka pompuje paliwko i pozniej rozruch , wiec ma to jakis sens , oczywiscie to jest taka moja mysl , ale dlaspokoju ducha zamontuj pompke i sie zobaczy
Napisany 28 marca 2010 - 16:11
Napisany 28 marca 2010 - 17:01
a jak sądzisz lepiej kupić orginalną używę czy nowy zamiennik? Tylko dziwi mnie to że jeszcze 2 miesiące temu tak się nie robiło a teraz to już mi się tak stało 2 raz w ciągu miesiąca i tylko na gorącym silniku i na dodatek raz się to stało przy 60l w zbiorniku, sądzisz że ta wymiana pomki ma sens bo niektórzy piszą że tak jeżdzą lata z rozwaloną pompką i nie maja takich kłopotów jak ja?
Napisany 28 marca 2010 - 17:09
Ktoś na forum pisał, że mu nie odpalała po wymianie pompy wtryskowej. Powiedziałem, że zawór cutoff na pompie i faktycznie miał słaby styk, więc jeśli możesz, to sprawdź to. Ciepły silnik, większy opór elektryczny i może nie otwiera zaworu?jeżeli chodzi o pompkę w zbiorniku to nie problem mogę ją kupić ale chodzi o to że kiedyś tak mi się nie robiło i pompka też nie działała ale co powiesz na to że jak postała 3 h to zapaliła a wcześniej nawet nie załapała?
Napisany 28 marca 2010 - 18:26
Ktoś na forum pisał, że mu nie odpalała po wymianie pompy wtryskowej. Powiedziałem, że zawór cutoff na pompie i faktycznie miał słaby styk, więc jeśli możesz, to sprawdź to. Ciepły silnik, większy opór elektryczny i może nie otwiera zaworu?
prawde mowiac to nie wiem , moze ta pompka czasami dziala a czasami nie? w sprawie zakupu wal do KCZECH-a, on ci doradzi
Napisany 05 maja 2010 - 21:01
To ja teraz jestem po robocie Na zimnym palił git, a na ciepłym 3-4 sekundy:( Pompa ustawiona lux itp.itd....... Postawiłem na rozrusznik (słuchowo kręcił dobrze) i to był strzał w 10 wiec proponuje zacząć od tego "detalu"czytałem ten post i sprawdziłem wszystko gra z zaworem, dzisiaj żona jeździła autem i paliło na gorącym nie odpalało co prawda od strzała ale zakręciło parę razy i zapalało. Zawór poprostu sprawdziłem czy jest dobrze dociśnięty.
Napisany 05 maja 2010 - 21:14
Napisany 05 maja 2010 - 21:51
Napisany 06 maja 2010 - 18:11
hmmm gdzie można kupić ten czujnik tem paliwa do pompy
Napisany 06 maja 2010 - 18:19
szukałem około 30 minut i nic być może jestem zielony słuchaj jeżeli masz chwile i wiesz jak to wygląda to czy mógłbyś podać mi link na takową aukcje z góry dzięki i sory za zawracanie głowynp. allegro
Napisany 06 maja 2010 - 19:01
szukałem około 30 minut i nic być może jestem zielony słuchaj jeżeli masz chwile i wiesz jak to wygląda to czy mógłbyś podać mi link na takową aukcje z góry dzięki i sory za zawracanie głowy
Napisany 06 maja 2010 - 23:14
Napisany 07 maja 2010 - 16:37
Napisany 07 maja 2010 - 16:47
tu masz aukcje do takiego czujnika
http://www.allegro.p..._tdi_sdi_t.html
Napisany 07 maja 2010 - 19:20
Narazie zamówiłem TZW odpalacz przyjdzie w poniedziałek dam znać jak sie sprawuje i wrzuce opis podłączenia