Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakiej firmy kupić części?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   pawel18702

pawel18702

    Citroen C5 to jest to!!!

  • 550 postów
  • Dołączył: 01-05-2008
  • Skąd: PL-SE-N-FIN-DK
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 kwietnia 2010 - 13:06

jeśli ktoś zajmuję się dystrubucją takich częsci chetnie dobije z nim targu.


Pisz do kczecha większość z nas kupuje u niego części!!!!!!:dziura:

#22 OFFLINE   korba

korba
  • 41 postów
  • Dołączył: 25-02-2010
  • Skąd: Śrem

Napisany 24 kwietnia 2012 - 17:35

Witam serdecznie. Mam do wymiany: uszczelki kapy, tuleje wachaczy, końcówka sworznia (zwrotnica), podpora drążków kierowniczych, poduszka silnika, łącznik stabilizatora i wzwiązku ztym mam pytanie jakich firm zakładać żeby za szybko nie wracać do tego samego tematu. Proszę bardzo o podanie firm i jak można konkretnych numerów danej części. Sprawa pilna. Pozdrawiam.

#23 OFFLINE   hampster

hampster
  • 430 postów
  • Dołączył: 24-02-2007
  • Skąd: Dobrzyca
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 kwietnia 2012 - 18:39

Lemforder. Poproś o ofertę Krzyśka Czecha z forum - KCZECH. On Ci na pewno dobrze poradzi.
www.somad.pl - to jego strona, znajdziesz tam meila, itp.

#24 OFFLINE   tomekMV6

tomekMV6
  • 412 postów
  • Dołączył: 01-04-2008
  • Skąd: Wejherowo

Napisany 26 kwietnia 2012 - 17:40

Proszę bardzo o podanie firm i jak można konkretnych numerów danej części. Sprawa pilna. Pozdrawiam.


w kazdym sklepie motoryzacyjnym Ci doradzą... skoro sprawa pilna
nie masz zadnego zaufanego?

lemforder to bedzie akurat najdrozsze rozwiazanie (no i najlepsze :D)

uszczelki kap moga byc elringa
tuleje napewno lemforder (poczytaj o tulejach duzych od bmw e34)
reszta zawieszenie nie musi byc taka droga, moze byc febi, trw..

#25 OFFLINE   knight82

knight82
  • 5 postów
  • Dołączył: 03-03-2012

Napisany 28 kwietnia 2012 - 15:16

Najlepsze to oryginalne GM. Ja ich używam i po naprawie mam święty spokój.

#26 OFFLINE   Jackie

Jackie
  • 163 postów
  • Dołączył: 29-12-2011
  • Skąd: Cała Polska/ przemieszczam się
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 sierpnia 2012 - 16:34

Najlepsze to oryginalne GM. Ja ich używam i po naprawie mam święty spokój.

Oryginalne GM części to teoria gdyż w praktyce GM nie produkuje części a współpracuje z firmami produkującymi części dla nich pod ich nazwą.

Na przykład do Omegi Lemforder produkuje części zawieszenia, Elring uszczelki, Pilkington szyby itd. tyle, że na częściach wstawiają znak GM.

Piszę by nieorientujący się w temacie posiadaczy Omeg zainteresowali się tym gdyż można kupować tańsze oryginalne części do ich klusek.

#27 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 sierpnia 2012 - 21:13

Oryginalne GM części to teoria gdyż w praktyce GM nie produkuje części a współpracuje z firmami produkującymi części dla nich pod ich nazwą.

Na przykład do Omegi Lemforder produkuje części zawieszenia, Elring uszczelki, Pilkington szyby itd. tyle, że na częściach wstawiają znak GM.

Piszę by nieorientujący się w temacie posiadaczy Omeg zainteresowali się tym gdyż można kupować tańsze oryginalne części do ich klusek.


dokladnie. przyklad z dzis. klient przyjechal po nowy wentylator chlodnicy do Vectry C.
oryginal GM - 1190 pln, Valeo- 510 pln - po spojrzeniu na obudowe - wlasnie valeo tam siedzi :) wiec mozna kupic valeo za 510 albo za 1190 :) tyle ze jedno bedzie mialo logo valeo i GM (albo i nie) a drugie tylko logo valeo




 


#28 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 sierpnia 2012 - 07:27

w zeszlym roku kupowalem visco do mojego klekota,

dzwonilem do opla to ori kosztowalo okolo 600zl, dzwonilem do bmw a tam sie okazalo ze okolo 450

pojechalem do znajomego ktory ma sklep z czesciami

a u niego behr (czyli oryginał) 320 a hella 260

on na magazyn, otwiera pudełko z visco hella a w srodku behr:D
w pudełku z behr było identyczne visco jak to z pudełka hella, a własciwie to pudełka były takie same tylko te nalepki z tymi wszystkimi numerami je rozrozniały

z łożyskami jest to samo
ostanio kupowałem łożysko amortyzatora

INA kosztowało 60 zl a sachs 46, po wyjęciu z folii patrze a tam INA

trzeba sie pilnować nawet poza serwisem bo można za ten sam produkt przepłacić:D

#29 OFFLINE   Pirania

Pirania
  • 93 postów
  • Dołączył: 11-07-2011
  • Skąd: Warszawa, Gocławek
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 05 sierpnia 2012 - 18:42

Koledzy, ja mam inny problem...wcale nie dotyczący ceny.
Doszczelniając swój motor trafiłem na problem z doborem uszczelek, oringów i miedziaków. Zaglądając do wykazów(EPC, Esi Tronic) mamy numery katalogowe GM, Bosch itd.
Pytanie jest następujące: ma ktoś może informację dotyczącą zestawienia odpowiedników/zamienników pokazujący wymiar, czy tylko wymontować, zmierzyć i dobierać?:pokoj:

#30 OFFLINE   Jackie

Jackie
  • 163 postów
  • Dołączył: 29-12-2011
  • Skąd: Cała Polska/ przemieszczam się
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 sierpnia 2012 - 21:36

Koledzy, ja mam inny problem...wcale nie dotyczący ceny.
Doszczelniając swój motor trafiłem na problem z doborem uszczelek, oringów i miedziaków. Zaglądając do wykazów(EPC, Esi Tronic) mamy numery katalogowe GM, Bosch itd.
Pytanie jest następujące: ma ktoś może informację dotyczącą zestawienia odpowiedników/zamienników pokazujący wymiar, czy tylko wymontować, zmierzyć i dobierać?:pokoj:

Wejdź na alledrogo w szukaj wpisz nr GM z Twojej części (próbując wszystkie nr na części) i włączając funkcje "szukaj też. w opisach..." a niejednokrotnie wyświetli ci się rozmiary części w czyjeś aukcji gdyż niektórzy sprzedający je podają oprócz nr katalogowego.

#31 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 sierpnia 2012 - 23:27

a nie prosciej napisać do Kczech-a co potrzeba i dobierze odpowiednie (nawet zamienniki na których polata) niz kupować zamienniki i 2 razy robota??

#32 OFFLINE   wolek91

wolek91
  • 14 postów
  • Dołączył: 25-09-2014

Napisany 12 października 2014 - 15:55

witam. koledzy potrzebuje pomocy w sprawie zakupu czesci do silnika 2.0 16v(stary puscil dzisiaj potezne obloki niebieskiego dymu i olej do plynu:szpital:), jakiej firmy polecacie::o
1- pierscienie
2- popychacze hydrauliczne
3- uszczelke pod glowice
4- uszczelniacze zaworow
zdecydowalem sie na kapitalny remont silnika gdyz nie mozna znalezc innego nie zagazowanego...

#33 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 12 października 2014 - 16:22

napisz do kolegi kczech , on ci da bardzo dobre części i w dobrej cenie.

http://forum.omegakl...ember.php?u=942

#34 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 12 października 2014 - 18:21

witam. koledzy potrzebuje pomocy w sprawie zakupu czesci do silnika 2.0 16v(stary puscil dzisiaj potezne obloki niebieskiego dymu i olej do plynu:szpital:), jakiej firmy polecacie::o
1- pierscienie
2- popychacze hydrauliczne
3- uszczelke pod glowice
4- uszczelniacze zaworow
zdecydowalem sie na kapitalny remont silnika gdyz nie mozna znalezc innego nie zagazowanego...


Nie tak dawno przeprowadzałem remont takiego silnika z kolega co moge polecic

pierscienie MAHLE uszczelke pod głowice REINZ uszczelniacze powinien załozyc Ci człowiek ktory bedzie planował głowice i docierął zawory, oni za taka operacje biora około 60zł ( za wymiane uszczelniaczy rozpiecie i spiecie głowicy)

aha nie zapomnij o nowej uszczelce pokrywy zaworow z oringami! koniecznie, proponuje uszczelki pod miske olejowa i pod kolektor wydechowy

A popychacze czemu wymieniasz?

#35 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 października 2014 - 16:25

2- popychacze hydrauliczne


INA

3- uszczelke pod glowice


Victor Reinz

4- uszczelniacze zaworow


Victor Reinz

uszczelniacze powinien załozyc Ci człowiek ktory bedzie planował głowice i docierął zawory


ja to robiłem sam :)