Wyjęcie pompy wtryskowej
#61 OFFLINE
#62 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 21:39
#63 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 21:45
#64 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 22:05
pewnie że można ale tak jest szybciej łatwiej i pewniejhaha bardzo proste. Wystarczy kuknąć na schemat i robic. Miedzy bogiem a prawda nie trzeba sciagacza. Ja z Phantomem daliśmy rade bez. Paliła jak nówka
#65 OFFLINE
Napisany 21 marca 2014 - 22:44
A po co sie pchać w dodatkowe koszta
Tam nie może pujśc cos nie tak
Koło trzyma łańcuch. pompe z tego co sie ptzypomina trzymają 4 srubki
trzy sa na klucz 13 i jedna 10 trzyma dlasdzke do pompy
Jezeli ktos grzebal to juz 10 nszki nie bedzie
#66 OFFLINE
Napisany 22 marca 2014 - 22:00
#67 OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 00:02
Kolertor ssacy won weżyki zasilajace pompe won
Zaslepka sruby z przodu pompy trzeba odkrecic zeby dotac sie do sruby wałka pompy. Trzeba pamietac o klinie zeby go nie zgubic przy wyciaganiu pompy. ale nie powinien woule sie ruszac.trzy sruby trzymajace pompe i sruba na walku
Podpytaj phantom-a moze on lepiej pamieta a moze sam sie odezwie
#68 OFFLINE
Napisany 23 marca 2014 - 14:31
#69 OFFLINE
#70 OFFLINE
#71 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 13:44
#72 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 14:23
#73 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 15:18
#74 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 19:21
Jak tak skacze to łańcuch wyciągnięty. Przyjrzyj się regulatorowi kąta wtrysku. Jak na starej nie latało to przełóż.
Na starej nie skakało, a który to jest ten regulator konta wtrysku? Chodzi o ten elektrozawór pod głowiczką pompy?
może ktoś podać jakiś przykład z aukcji gdzie można zakupić czujnik zegarowy do ustawiania kąta wtrysku bo nie mogę znaleźć a jak by to nie był duży wydatek to może bym kupił i ustawił sobie na zegar
Pompe i cały rozrząd ustawia się na blokady może coś żle ustawiłeś.
Rozrządu nie ruszałem a z tymi blokadami to bez przesady nie są konieczne pod warunkiem że jak wyjmiesz pompę to nie ruszysz wałem.
#75 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 20:34
We wrocławiu płaciłem 100 pln i było niebo a ziemia:0
polecam sprubowac. Na początku też ustawialem programem kombinowalem i zawsze bylo żle. w koncu pojechałem na zegar i było git.
#76 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 20:38
#77 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2014 - 21:20
najpewniejszą metadą ustawienia konta wtrysku jest ,,Na zegar''
We wrocławiu płaciłem 100 pln i było niebo a ziemia:0
polecam sprubowac. Na początku też ustawialem programem kombinowalem i zawsze bylo żle. w koncu pojechałem na zegar i było git.
A też miałeś tak że skakał ci kąt i nie można było ustawić, bo u mnie teraz jest że wejdę w bloki i pokazuje np. pożądany 3.0 CA a rzeczywisty 3.5 CA a za chwile wyjdę i znowu wejdę w blok pomiarowy i pożądany pokazuje 3.0 CA a rzeczywisty 2.3 CA i tak za każdym razem jak wyjdę i wejdę to pokazuje inną wartość kąta wtrysku oczywiście pożądany też się później trochę zmienia bo silnik łapie temperaturę ale za którymś razem jak wszedłem w bloki to kąt wtrysku znowu skakał raz pokazywał 1.7 potem 2.5 następnie 3.0 i tak cały czas i w ogóle nie mogę ustawić na fejsa. A jakie miałeś objawy jak ustawiałeś sam kąt wtrysku.
#78 OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 08:39
#79 OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2014 - 09:02
No i dzisiaj kombinowałem i nic się nie zmieniło jak nie miała mocy tak niema jak odłączyłem przestawiacz kąta wtrysku to silnik zaczął głośniej chodzić i przy spadaniu z obrotów to szarpnął na końcu. Już sam nie wiem może pomyliłem rurki od pompy do wtrysków i źle podłączyłem coś ale to raczej niemożliwe jest, ale tak dla pewności może ktoś mi dać zdjęcie pompy i opisane która rurka do jakiego wtrysku idzie? I jeszcze jedno jak by czujnik położenia wału źle był ustawiony ta jakie by były objawy?
Dzisiaj odłączyłem przepływomierz i przejażdżka no i oma jedzie jeszcze gorzej potem przestawiacz kąta wtrysku odłączyłem i silnik zaczął klepać a oma też jeszcze gorzej jedzie potem zaślepiłem EGR i bez zmian, wtryski dobrze podłączone są podciśnienia też turbina dobrze pompuje i dawka jest ustawiona na op-coma na 5,2 mgr/str a auto jak nie miało mocy tak niema niby od 2000 lepiej ciągnie niż do 2000 jak się ją dusi ale nie ma siły bo np. przy 80 km/h jak na 5 biegu dam gazu to ledwo się rozpędza i tak samo jak zredukuje na 4 bieg. Może ktoś podpowie bo już nie wiem co mam zrobić a chcę ją uruchomić na dobre.
#80 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2014 - 21:53
http://allegro.pl/cz...4130362889.html
http://allegro.pl/s2...4080687112.html