

Pochipowani - X25DT
#521
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2014 - 20:33
Widzę że jest tu kilka osób znających się na rzeczy dlatego do nich kieruję swe pytanie. Co wg was powinienem sobie posprawdzać przed udaniem się do zachipowania silnika ?
Dodam że sprzęgło poprzedni właściciel wymienił ok 55 000 km temu. Teraz mam 247 +++ km. Przy silniku nie było robione nic.
#522
OFFLINE
Napisany 14 marca 2015 - 17:52
I czy to prawda ze do automata wystarczy jedna kość a do manuala muszą być dwie?
Podstawka to służy tylko do szybkiego demontażu i montażu chipa i oryginalnej kości bądź odwrotnie?
Nie można wlutować chipa na stałe tak jak to jest z oryginalną kością?
Musi być ta podstawka?
#523
OFFLINE
Napisany 14 marca 2015 - 18:59
Gdzie można dostać podstawkę do chipa?
I czy to prawda ze do automata wystarczy jedna kość a do manuala muszą być dwie?
Podstawka to służy tylko do szybkiego demontażu i montażu chipa i oryginalnej kości bądź odwrotnie?
Nie można wlutować chipa na stałe tak jak to jest z oryginalną kością?
Musi być ta podstawka?
dziwnie rozumiesz temat podstawki, zeby zmienić chipa należy oryginalnego chipa wylutować(jeśli nie ma podstawki) i wlutować podstawkę żeby chipa z wirusem załoyć, możesz zrobić to bez podstawki lecz gdybyś chciał zmienić ponownie chipa znowu trzeba by lutować, albo gdyby po wymianie na chipa z wirusem silnik nie dawał rady to znowu trzeba by lutować, a tak zmieniamy chipa na innego dosłownie w pare minut,
co do automata nikt ci nie odpowie bo nikt tu nie wie bo każdy chipuje w manualu "bo automat nie daje rady na chipie" tak w tym wątku ludzie piszą, lecz do automatu należy zrobić inny program, tego tez nikt nie wie
#524
OFFLINE
Napisany 14 marca 2015 - 19:00
sklep z elektroniką, mająGdzie można dostać podstawkę do chipa?
w manualu na 100% jedna kośćI czy to prawda ze do automata wystarczy jedna kość a do manuala muszą być dwie?
Tak, można. Jak jest zrobione porządnie, to nawet lepiej, bo nie ma szans, że kość się poluzuje, itp. Ale podstawka daje szansę na powrót do oryginału lub zmiany chipa na inny.Podstawka to służy tylko do szybkiego demontażu i montażu chipa i oryginalnej kości bądź odwrotnie? Nie można wlutować chipa na stałe tak jak to jest z oryginalną kością?
#525
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 09:49
i śmiem twierdzić że turbo dziura była jeszcze większa :-)
#526
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 12:13
To chipa miałeś chyba do traktora:p jeżdzę na chipie od kilku lat i jestem zadowolony. Na mokrej nawierzchni w ostrym zakręcie na trzecim biegu trza jeszcze uważać żeby bokiem nie polecieć :hihi:miałem 2,5 td po chipie
i śmiem twierdzić że turbo dziura była jeszcze większa
#527
OFFLINE
Napisany 15 marca 2015 - 16:22
Jakaś fachowa nazwa mnie interesuje bo nie wiem jak szukać, co wpisać
Do każdego chipa idzie jednakowa podstawka czy są różne modele?
#528
OFFLINE
#529
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2015 - 18:42
#530
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2015 - 19:25
#531
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2015 - 19:57
http://olx.pl/oferta...D5-ID8zZvX.html ktoś może interesował się tym chipem? Bo cena kusi, tylko pytanie, czy lepiej dorzucić stówkę i mieć pewniaka od Bagora z BMW.
Ciężko powiedzieć. Teraz do omegi jest tego tyle, że nie dziwię się taką ceną. Zadzwoń, zapytaj się o coś w stylu gwarancji etc.

#532
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2015 - 20:19
#533
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2015 - 20:21


#534
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2015 - 22:53
#535
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2015 - 05:26
#536
OFFLINE
Napisany 05 maja 2015 - 20:38
... co do automata nikt ci nie odpowie bo nikt tu nie wie bo każdy chipuje w manualu "bo automat nie daje rady na chipie" tak w tym wątku ludzie piszą, lecz do automatu należy zrobić inny program, tego tez nikt nie wie
A ja odpowiem bo jeżdżę automatem na chipie od hmm... 4 lat i nic złego się nie podziało ze skrzynią. Auto jest dynamiczniejsze, żywsze, mniej pali. Dodam może, że jeżdżę normalnie ale nie na "emeryta". Trzeba to i buta dostanie czy to na autostradzie czy jak trzeba szybko po browar skoczyć bo suszy.
#537
OFFLINE
Napisany 22 maja 2015 - 14:25
podczepię sie pod temat...
miałem okazję być blisko kolegi z forum, który sprzedawał owy chip, wiec zanabyłem go drogą kupna przy okazji.
Niestety po montażu objawy takie:
1. Po montażu w miejsce sugerowane przez sprzedającego auto odpala i wisi na dużo wyższych obrotach (nie można stwierdzić jakich bo obrotomierz nie bangla w tej wersji zamontowania chipa), a gdy chce ruszyć co by sprawdzić rumaki, które zagościły gaśnie...
2. Po montażu w drugie miejsce w sumie nie ma różnicy poza tym, że raczej mniej koniów i więcej dymi oraz świeci kontrolka silnika

Co może być nie tak? Trzeba coś jeszcze oprócz podmiany kości zrobić?
Na chipie jest wycięcie, które pokazuje którą stroną ma być włożony...czy może być odwrotnie coś i powinienem spróbować odwrotnie włożyć, czy raczej tego nie próbować?
Z góry dzięki z ewentualne podpowiedzi...:pokoj:
#538
OFFLINE
Napisany 23 maja 2015 - 00:54
założyłeś scalaka z programem nie pod swoje ECU silnika,normalny objaw,
odczytaj trzy końcowe cyfry z naklejki na ECU,były na peweno dwa lub trzy sterowniki silnika i trzeba mieć kość pod swój sterownik ECU.
#539
OFFLINE
Napisany 23 maja 2015 - 01:13
#540
OFFLINE
Napisany 23 maja 2015 - 17:51
U mnie jest 214 na końcu numeru...