Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pochipowani - X25DT


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
559 odpowiedzi na ten temat

#421 OFFLINE   Maximus2121

Maximus2121
  • 247 postów
  • Dołączył: 05-07-2008
  • Skąd: STARACHOWICE
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 13 października 2011 - 17:49

ile?:>


Ponad 4.000 zł bo robiłem kapitalny remont silnika z wymianą tłoków włącznie:) ( obecnie to z rocznika 96` zostały blachy i rama nośna hehe :) Ale warto było bo po włożeniu chipa to nie ten sam samochód:) A ogólnie to w omcię włożyłem ponad 10.000, zapraszam do tematu http://forum.omegakl...ead.php?t=46811. Sorki za OT:)
Dodany obrazek

#422 OFFLINE   shogo23

shogo23
  • 116 postów
  • Dołączył: 10-12-2009

Napisany 13 października 2011 - 22:58

Heh rafi a zebys wiedzial ze porownam :) mimo wszystko fajnie byloby sie z kims spotkac na zywca i zmierzyc osiagi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

#423 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 13 października 2011 - 23:16

porównaj przyspieszenie i będziesz wiedział ale przywykłeś pewnie


to Twoja?? po chipie?? rewelka. też musze to mieć. widac elegancko jak sie zbiera na tym filmiku. z dołu od razu idzie. super :)
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#424 OFFLINE   shogo23

shogo23
  • 116 postów
  • Dołączył: 10-12-2009

Napisany 14 października 2011 - 10:22

Rafi dzis sprobowalem swoich sil i jak widac na zalaczonym obrazku cos jest jednak nie tak, twoj zebral sie szybciej. Jak mozecie przysluchajcie sie slychac gwizd na wysokich obrotach co to moze byc?? dodatkowo jak wciskam jej pod gorke to z prawej strony delikatnie slychac taki dzwiek jakby potrzasal pineskami w aluminiowej puszce, myslalem ze to turbina ale mechanik poodpinal weze sprawdzal wirnik i mowil ze wirnik nie ma ani grama luzu, autko nie kopci na kolorowo wogole nie wiele kopci, tak wiec co to mozebyc??



#425 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 października 2011 - 17:57

zbira się ale gorzej i co to za licznik ?

#426 OFFLINE   shogo23

shogo23
  • 116 postów
  • Dołączył: 10-12-2009

Napisany 14 października 2011 - 18:04

wlasnie jest gorzej :/ od czego zaczac szukanie?? licznik jest mojego autorstwa, bylo o nim na forum, ale z powodu kompletnego braku czasu prace stanely, mial byc podswietlany plasma indiglo ale koles ktory realizowal projekt posial tarcze od predkosciomierza a w momanie powiedzieli ze kazda partia ma inny odcien tak wiec trzeba kupic calosc i wszystko stoi :( (do czasu)

#427 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 14 października 2011 - 20:09

miedzy kollektorem wydechowym a głowicą uszczelka jest dobra??

#428 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 października 2011 - 07:56

tak wiec co to mozebyc??


rurka egr masz ja?? może być nie szczelna przy kolektorze i spaliny uciekają zamiast napędzać turbo.

#429 OFFLINE   shogo23

shogo23
  • 116 postów
  • Dołączył: 10-12-2009

Napisany 15 października 2011 - 08:19

Rurka oczywiscie jest :) ok sprawdze to co panowie napisaliscie i dam znaka w przyszlym tygodniu, widze ze u ciebie rafi na 3 jeszcze ladnie ciagnie u mnie wlasnie na 3 juz szalu nie ma a byla taka zywa i elastyczna kluseczka :(

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

#430 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 października 2011 - 09:49

I naprawdę ważne jest szczelność układu dolotowego wraz z plastikiem z napisem turbo diesel lubi pękać i jeszcze podkładki pod kolektorem ssącym można wymienić i sprawdź jeszcze druga stronę rurki przy zaworze egr czy tam czasem nie puszcza spalin oraz czujnik ciśnienia doładowania wężyk co idzie czy nie zapchany..a wadą u mnie jest tylko sprzęgło drugie poszło i cza się zastanowić nad jakimś rozwiązaniem typu sprzęgło dorabiane w kraku są firmy co robią sprzęgła wzmacniają cza odwiedzić ich..

#431 OFFLINE   cycu

cycu

    aress

  • 54 postów
  • Dołączył: 04-10-2011

Napisany 06 marca 2012 - 20:41

panowie mam takie pytanie... posiadam kość do ecu zwiększając moc silnika i się rozchodzi o to że w ecu sa dwie takie same niby kości... którą kość należy wymienić czy to wie się wymienia.. nie mam pojęcia któa co i jak jak ktoś w temacie to niech pomoże

#432 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 06 marca 2012 - 21:04

ja wymieniałem dwie..

#433 OFFLINE   cycu

cycu

    aress

  • 54 postów
  • Dołączył: 04-10-2011

Napisany 06 marca 2012 - 21:32

a jak wymienię 1 to coś się stanie i wo gole ?? czy to nie ma znaczenia?? i którą ta kośc trzeba wymienić?

#434 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 06 marca 2012 - 23:01

Oczywiście że ma znaczenie. Każda z kości w tym sterowniku (tak naprawdę 2 sterownikach w jednej obudowie) odpowiada za co innego. Jeśli nie wiesz którą masz kość, to próbuj wymieniać do skutku... Ale ja bym zostawił to w spokoju i dał zarobić komuś kto ma pojęcie o chiptuningu a nie fachowcom z ebay'a czy allegro.

#435 OFFLINE   markosz

markosz
  • 9 postów
  • Dołączył: 14-09-2008
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 07 marca 2012 - 10:31

Cycu omegę masz w wersji na przepływce ??

#436 OFFLINE   cycu

cycu

    aress

  • 54 postów
  • Dołączył: 04-10-2011

Napisany 07 marca 2012 - 14:45

z przepławką a co tam ??? hymm sam nie wiem jedni mówią że nie koniecznie musi byc druga kość i jedni ze właśnie musi..:pokoj:

#437 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 marca 2012 - 17:58

na pewno musisz mieć zdrowa bazę do chipowania bo inaczej to:masakra:

#438 OFFLINE   cycu

cycu

    aress

  • 54 postów
  • Dołączył: 04-10-2011

Napisany 07 marca 2012 - 19:19

no baza jest zdrowa wiec dlatego się zdecydowałem na chipa. a tą druga kośc jest od tej prze pływki.. powiedz coś więcej na temat tych kości jak możesz co i jak;)

#439 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 marca 2012 - 20:33

widzę że do awtomatu nikt nie opanował tematu?

#440 OFFLINE   dranko1

dranko1
  • 18 postów
  • Dołączył: 10-01-2008
  • Skąd: gniezno

Napisany 09 marca 2012 - 20:25

Ludzie przestańcie z tą dobrą bazą do chipowania bo to naprawde przesada. Jeżeli wszystko sprawne to spokojnie można chipować, a co do kości to ja wymieniałem jedną, aha jeszcze jedno mam chipa z allegro zrobiłem na nim 60 000 i silnik w najlepszym porządku.:)