

Ile pieniędzy włożyliście w naprawy auta?
#261
OFFLINE
Napisany 21 września 2012 - 13:16
Rozrząd Gates 400 zł
Świece NGK 60zł
Nowe opony zima Dębica Frigo2 + felgi alu 15" 1000zł
Amortyzatory KYB i Sprężyny tył 300zł
Końcówki drążków z prawej strony SWAG 100 zł
Klocki Bosch tył, plus naprawa ręcznego 60zł
Tarcze Steinhoff + klocki Recar przód 250zł bo sam zakładałem
Tuleje wahaczy przód SWAG 180 zł
Zbieżność 60zł
2x wymiana oleju 260 zł
Filtry oleju 2x, powietrza, paliwa 150zł
Łącznik stabilizatora przód 50zł
Serwis instalacji gazowej dwukrotny 100zł
Wymiana listwy wtryskowej gazu 300zł
Cały układ wydechowy 370zł
Plus ubezpieczenie za dwa lata 1400 zł
= 4926 zł .
A to wszystko dzięki naszym polskim drogom, no bo taka prawda, że jeździmy po dziurach, koleinach, pęknięciach i przy chwili nieuwagi też po Studzienkach.
ps nie dodałem 2x przegląd po 150 zł = 300 zł , czyli 5000zł przekroczone YEAH...
I byłoby wiele wiele więcej gdyby nie znajomy mechanik sąsiad i dobre stosunki z nim , dzięki czemu bierze za robotę połowe tyle ile normalnie. Złoty chłop.
A ojciec jeździ Mitsubishi Space Star i narazie wymienił tylko klocki i płyny O_O
#262
OFFLINE
Napisany 21 września 2012 - 14:43
Ale po co, skoro temat dotyczy tylko napraw??Ja podam wszystko od razu z robocizną :
Wiec takie rzeczy, jak wymiana oleum, rozrzadu, jeszcze do tego OC i przeglady, to nie powinno sie tutaj o tym pisac. Ja wydalem na oko ok 40tys, z czego na naprawy moze z 500zl? Wiec po co pisac, co kto wymienil, dokupil, skoro temat dotyczy tylko NAPRAW?
#263
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 10:55
Zaczęło się od wycieku płynu, okazało się że to UPG.
- kapy zaworów z Vectry: 560 pln
- rozrząd chyba 450 pln
- kable chyba 200, bo mech stwierdził że nie takie
- robocizna: 1000 pln
- drugi tysiąc planowanie głowic, inne kable, uszczelki.
Razem wyszło chyba 3500.
Wcześniej, bo w marcu 1300:
- pompa wody, pasek klinowy, chłodnica.
Zostały:
amorki tył z nivo
korozja.
Ale to i tak nie jest strasznie przy kosztach współczesnych pseudo samochodów ;-)
-Jakie przestępstwo?
-Jeszcze nie wiemy – powiedział pułkownik. – Ale dowiemy się. I jesteśmy pewni, że to coś bardzo poważnego”.
Joseph Heller "Paragraf 22"
#264
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 11:00
Sami wiecie jak jest

#265
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2013 - 14:10
a raczej jest tak że jak są zaniedbane to pochłaniają kase jak gąbka wodez naszymi kluskami to tak juz jest lubia jak sie im wymienia elementy


U mnie naprawa zawieszenia 1500zł
wymiana alternatora (ceny nie pamiętam ale około 150zł)
i inne takie drobiazgi typu chłodnica, węże, zaworek trójdrożny i inne inne takie których nawet nie pamiętam z 3 tyś

#266
OFFLINE
#267
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 16:52

#268
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 16:57
u mnie też już zjadła ok 10tys zł przez 4lata! teraz muszę jej kupić krokowiec i myślę nad sprzedażą!
u Ciebie 4 lata u mnie pół roku

Ale drugą kupisz oczywiście?
#269
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:08



#270
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:12
niestety nie choć to bardzo fajne auto a przede wszystkim duże! myślę o audi a4. za audi przemawia napęd na przód bo w moich stronach tylny napęd to porażka!
!
!
Fajnie się składa bo miałem przed omegą , uwierz mi że 10 000 na cztery lata Ci nie starczy
#271
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:28
Wpakowałeś w Irmschera już 10 000zł w naprawy??u mnie też około 10 000
#272
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:35
Wpakowałeś w Irmschera już 10 000zł w naprawy??
Mógłbym wielu rzeczy nie robić, ale lubię jak wszystko jest w stanie idealnym
#273
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:39
- naprawy (łożyska tył, tarcze i klocki przód, łączniki stabilizatora): 800zł
- eksploatacyjne (płyn chłodniczy i hamulcowy dwukrotnie, olej trzykrotnie, 2 x regulacja zaworów) : 830zł
Byłoby więcej gdybym płacił za olej i inne płyny

Przeglądu technicznego, przeglądów zimowych i przeglądu LPG nie wliczałem.
Koszty na przestrzeni 36 400km

Auto przy przebiegu 69 000 km w stanie perfekcyjnym, na dzień dzisiejszy przy 105 400 km również nie ma absolutnie nic do zrobienia.
#274
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:45
#275
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:51
UPG + rozrząd + uszelki, oringi, uszczelniacze + robocizna 3000
opony lato 2800
opony zima 1000
wymiana fotela bo przetarty 100
instalacja LPG 3500
sondy uzywane 200
teleskopy tył 300 (chyba)
ledy (dzienne) 200
do teraz .................
na dzień dzisiejszy myśle o założeniu BOSE i NAVI no to zakup 1000 (bose już jest w piwnicy)
P.S.
Nie licze trzech wymian oleju w silniku, filtrów, raz świec
#276
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 17:55
#277
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 18:22
a ja zakupiłem w grudniu omegę z 98 roku 2.o 16v
i jak narazie
poszło w nią jakies 3800:)
opony zimowe, rozrząd kompletny , uszczelniacze zaworów, komplet uszczelek do silnika, uszelki pod miski, olej do silnika, filtr, olej do skrzyni plus filtr i uszczelki,kable, termostat, komplet łaczników i gałek do przedniego zawieszenia, olej do mostu, klocki przód i tył, plus tarcze przód, częsci potrzebne do wyrzucenia wałków wyrównażajacych, i troszkę innych pierdół żeby po kolei autko do stanu używalności doprowadzić

Obecnie autko już jeżdzi , jeszcze tylne zawieszenie do zrobienia, później LPG, kółka na na lato z felgami Momo i z z autka za 6 tys zrobi się autko za jakieś 15:)

Ale jak nastąpi koniec to bhędzie można wsiadać i jechac do woli;)
#278
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 18:35
u mnie też około 10 000
No to niezla mina to auto.u mnie pół roku
#279
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 19:06
No to niezla mina to auto.
Jaka mina Kolego. nie ma tekiego oprócz Adama z kim bym się zamienił
#280
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2013 - 19:10
No tak to. Skoro za auto dales, powiedzmy, nawet 20k, to 50% jeszcze obowiazkowego wkladu w naprawy, by samochod jezdzil, to jak to nazwiesz? Auto sie chyba kupuje za tyle, by jak najmniej pozniej wkladac w naprawy, a jedynie dodatki wg wlasnego widzimisie. Do A10 fury ci duzo jeszcze brakujeJaka mina Kolego
