Moją Omegę A '88 w wersji Senator B kupiłem w sierpniu 2008 za 2200 zł - jak się to mówi na wagę. Po zakupie wymiana:
- płyn chłodniczy 60 zł, termostat 40 zł, regulator napięcia 40 zł, akumulator 55 Ah 200 zł
- opony 2 szt używki 150 zł
- radio MP3 50 zł, naprawa 20 zł
- klocki hamulcowe przód 150 zł,płyn 20 zł, uszczelki zacisku 2 szt 30 zł końcówka drążka przy kole 52 zł
- wąż paliwowy + opaski 20 zł
- płyn chłodniczy 60 zł
- zestaw naprawczy reduktora 100 zł, cewka elektrozaworu na reduktorze (używka) 30 zł
- szczęki tył 60 zł, silentblocki tylnych wahaczy 2 sztuki 60 pln, płyn 20 zł
- łączniki stabilizatora 50 zł
- samodzielne lutowanie chińskiej chłodnicy, materiały 30 zł
- przegub elastyczny wału napędowego 2szt 120 zł
- 3x razy wymiana oleju z filtrem, 270 zł
- drążek poprzeczny 180 zł, tuleja wspornika 30 zł, uszczelka miski olejowej 40 zł, czujnik ciśnienia oleju 18 zł, simmering wału 11 zł, 3 sztuki drążków kierowniczych 150 zł, kilkanaście litrów oleju na dolewki ? zł - zanim znalazłem wyciek
- przewody zapłonowe 90 zł, świece 72 zł, czujnik położenia wału 150 zł
- piasta przednia 160 zł
-wąż paliwowy + opaski, koło 50 zł
- 4 opony letnie + 4 alufelgi + 4 zimówki 600 zł (wyrwane ze strucla)
- 4x felga stalowa 240 zł z montażem opon zimowych
- płyn chłodniczy 60 zł, klakson 10 zł (używka)
- 2x pióra wycieraczek 80 zł
- opona koła zapasowego (używka) 2x, 100 zł
- inne materiały typu fluidol, biteks, smary, kawałek rury do spawania wydechu, blacha na łaty - trudno powiedzieć.
Ogółem wyszło bez ubezpieczenia, przeglądu około 4000 zł na 3,5 roku a przejechałem w tym czasie około trzydziestu paru tysięcy kilometrów, można powiedzieć w ruchu miejskim. Aha w tym czasie auto 2 razy padło: czujnik położenia wału i pęknięty przewód paliwowy. Jak zabiorę się za serwisowanie scorpia 2.9 coswort to pewnie omega okaże się skrajnie tanim autem w utrzymaniu