Prawda, miałem w golfie założone Koni Sport i ustawione tak ze zęby na dołach dzwoniły, na diagnostyce wychodziło 95%.nigdy się nie osiągnie 100 % ba nawet 90% się nie osiągnie.
Samochód był zdecydowanie za twardy.
Napisany 08 lutego 2010 - 16:47
Prawda, miałem w golfie założone Koni Sport i ustawione tak ze zęby na dołach dzwoniły, na diagnostyce wychodziło 95%.nigdy się nie osiągnie 100 % ba nawet 90% się nie osiągnie.
Napisany 08 lutego 2010 - 18:11
Jeśli jest nowoczesna aparatura pomiarowa i ciężkie auto to jest to bardzo wiarygodne.Tak, tylko na ile to jest wiarygodne.
Napisany 08 lutego 2010 - 19:16
Bo to by oznaczało że sprężyna ci się nie ugina ani trochę.A dlaczego nie będzie 100% ?
Napisany 09 lutego 2010 - 23:14
na początku lutego był przegląd przód 77 i 76 % tył po 80% zauważcie jedno że jak się zamontuje nówki nigdy się nie osiągnie 100 % ba nawet 90% się nie osiągnie.
Napisany 15 lutego 2010 - 18:57
Napisany 19 lutego 2010 - 08:18
Napisany 19 lutego 2010 - 10:09
Napisany 19 lutego 2010 - 10:20
Napisany 19 lutego 2010 - 12:33
Napisany 19 lutego 2010 - 13:10
Napisany 20 lutego 2010 - 16:22
Napisany 20 lutego 2010 - 17:53
W naszych służbowych pandach max 70tyś, w Corsie troszkę lepiej. Ogólnie fiatowskie amory to porażka, tak samo jak sprzęgła w multijetach (za słabe do mocy silnika).fiacie przy 60tys
Napisany 20 lutego 2010 - 19:08
Prawda, miałem w golfie założone Koni Sport i ustawione tak ze zęby na dołach dzwoniły, na diagnostyce wychodziło 95%.
Napisany 21 lutego 2010 - 13:47
Napisany 21 lutego 2010 - 17:09
Napisany 21 lutego 2010 - 17:18
Moje tylne ( nivo ) pociły się dosyć długo ale ostatnio stwierdziłem, że ich żywot dobiegł końca ( mrozy chyba dopomogły ), zaczęły mocno się tłuc, etc. - 277 tys.
Przy okazji może ktoś ma namiar na sklep, w którym to cudo dostanę chociaż w ASO "specjaliści" już chcą mi je sprzedać za 550 zł/szt. więc nie wiem czy kupię taniej