dokładnie do gaźnika to jak pisali koledzy rozumie denaturat łączy sie z wodą..Ja 10 lat temu do kadetta 1,3(na gazniku)kapkę dolałem w zimie:D


Denaturat do zbiornika
#21
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 20:03
#22
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 20:06
#23
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 23:34
kolega lata tirem na SKANDYNAWIE dziś się tankował 600 lit. ON i 50 lit beny kierownik firmy kazał
To bardzo niedobrze chyba , ze ma starego typu cięzarówke bo jak ma system "common rail" to beny nie powinno sie lac .....to wielkie ryzyko

#24
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 23:36
#25
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 23:39
Ja się w ogóle zastanawiam jak dolewanie ~30% benzyny ma się do smarowania pompy i reszty układu?
30% to stanowczo za duzo, mowimy tu o starego typu dieslach , jezdzili tez na opałowce i dolewali mixol-u własnie do smarowania wtrysków ..
#26
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 23:53
Jeżeli benzyna pochodzi z dobrej stacji paliw to nie, a jeśli z ORLENU czy BP to nie zaszkodzi.
He he z tą dobrą stacją to ciekawe co napisałeś, bo u mnie np. najlepiej sprawdza się paliwo z ORLENU. Tak naprawdę to nie ma co patrzeć na nazwę stacji, bo teraz większość stacji jest prowadzona przez osoby praywtne na podstawie umów franczyzowych i tak naprawdę nigdy nie można mieć pewności co właściciel stacji dolewa do paliwa. A nawet jak właścicielem stacji jest koncern to też można się przejechać (ja przejechałem, a w zasadzie nie przejechałem się na NESTE). To taki OT.
#27
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 23:57
ja tez nie moge narzekac na tą stacje ale tez czesto tankuje na LUK-oilnajlepiej sprawdza się paliwo z ORLENU
#28
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 00:37
To bardzo niedobrze chyba , ze ma starego typu cięzarówke bo jak ma system "common rail" to beny nie powinno sie lac .....to wielkie ryzyko
Nowy DAF npewno system "common rail"