

dziwna maz, kozuch w zbiorniczku wyrownawczym ukladu chlodzenia.
#61
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:22
#62
OFFLINE
#63
OFFLINE
Napisany 27 maja 2012 - 12:18
#64
OFFLINE
Napisany 28 maja 2012 - 10:28
#65
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2012 - 07:04
po 2 godzinach chcialem zlac ta megaa mazz...
odkrecilem kranik, zaczal leciec brud, odkrecilem korek zbiorniczka (znaczy z oporami, bo nim tez zaczal leciec plyn ale w koncu sie udalo) i plyn lecial kranikiem i zbiorniczkiem,
w koncu przestal ze zbiorniczka ale auto zaczelo lapac czerwone pole temperatury...,
dolewalem wody i nie chcialo juz zejsc z czerwonego pola
cos sie zalepilo na amen??
#66
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2012 - 18:17

#67
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2012 - 00:29
Z dnia na dzień zrobiła mi się z zbiorniczku czarna maź (olej poszedł do płynu). Pod korkiem płynu chłodniczego jest delikatne masełko. Korek jak i wlew oleju czysty. Niedawno robiłem uszczelki pod głowicami plus planowanie (2,5 tys km temu). Oleju nie ubyło na miarce wgl.
Na ile jest możliwe, że poszła uszczelka pod głowicą?

#68
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2012 - 19:43
#69
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2012 - 19:45
podobny efekt jest przy niedogrzanym silniku ale w drugą stronę to znaczy masło w oleju najprawdopodobniej spaprany remont głowice powinno się dociągnąć po około 100km nie pisze to w specyfikacjach al uwierz jest co dokręcać albo gość niepoprawnie splanował głowicę niestety duża bolączka polskich tanich zakładów tak czy inaczej zostaw auto zapalone na wolnych aż do włączenia wentylatorów z odkręconym korkiem i obserwuj co się dzieje olej ubywa?
glowic w tych silnikach sie nie dociaga. dokrecasz na nowe sruby momentem potem kątami i nic sie nie dociaga. maz w zbiorniczku moze byc z padnietem chlodniczki albo slabo wyplukanego ukladu po jej awarii.
VeRay - poszla ci chlodniczka. wyciagnij ja - umyj dokladnie, zalej na noc mlekiem i postaw w cieplym - rano beda plamy
#70
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2013 - 16:51
#71
OFFLINE
Napisany 19 lutego 2013 - 08:01
