

dziwna maz, kozuch w zbiorniczku wyrownawczym ukladu chlodzenia.
#21
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 23:16
#22
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 19:38
#23
OFFLINE
Napisany 23 marca 2011 - 09:11
Powiedzcie mi czy zostaje mi już uszczelka pod głowicą, czy jest może jeszcze jakaś opcja? Szczerze przyznam się że uszczelkę to chciałbym sobie oszczędzić

Przy okazji wyjmowania chłodniczki zauważyłem powód ubywania mi płynu w chłodnicy W tym dekielku nad chłodnicą mam dziurkę tak jakby wyrzartą przez kamień czy coś, bo zauważyłem ją jak wydłubałem kamień.
Jest może jeszcze jakaś inna opcja by olej dostawał się do wody w okolicach chłodniczki skoro ona wydaje się szczelna gdy ja sprawdzałem powietrzem? Czy pozostaje juz tylko uszczelka?
#24
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 03:16
mma naki sam problem zmienilem plyn ale nadal woda mi sie miesza z olejem w zbiorniczku wyrownawczym i gotuje sie woda zaraz za zbiorniczkiem juz nie wiem co mam robic wymnienielm termostat i pompe wody jakies sugesteie czy to uszczelka pod glowica czy chlodniczka oleju
moj nr gg porosze o pomoc 6355994
#25
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2011 - 08:17
Naucz się czytać, ze zrozumieniem i poczytaj po forum.mam 2,5V6 i taki sam problem zmienilem plyn ale nadal woda mi sie miesza z olejem w zbiorniczku wyrownawczym i gotuje sie woda zaraz za zbiorniczkiem juz nie wiem co mam robic wymnienielm termostat i pompe wody jakies sugesteie czy to uszczelka pod glowica czy chlodniczka oleju po wyczyszczeniu wszystkiego jest niby ok ale po chwili woda zaczyna sie gotowac i momentalnie w zbiorniczku robi sie budyn stan oleju w silniku jest ok
moj nr gg porosze o pomoc 6355994
Sorry ale problem stary jak Omega a z Twojej strony zero woli żeby dociec w czym problem, starczyło by poczytać temat w którym piszesz, 15 minut na forum i wszystko wiesz. Chłodnica oleju to masz do wymiany na 99,99% a uszczelka też jest prawdopodobna.
#26
OFFLINE
#27
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2011 - 10:17
jaki koszt calkowity naprawy???
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 14:28
a jak sie okaze ze to uszczelka pod glowica????
Jak UPG to koszty duże V-ce.
#31
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 23:17
a jak sie okaze ze to uszczelka pod glowica????
to bedzie chlodniczka:)
#32
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 11:58
#33
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 12:40
juz postanowione bedzie wymaian uszczelek planowanie glowic itd wszystko w ciagu 2 tyg w poniedzielek start omcia juz stio na lawecie zastanawiam sie jescze nad nowymi tlokami???jakies sugestie
to moze odrazu drugi (najlepiej nowy) silnik zaloz,
nie rozumiem po co wywalac zbednie kase ?? na czesci i robocizna bez potrzeby.
ale to twoje pieniadze i troje auto , tylko zebys potem nie byl rozczrowany jak wydasz kupe kasy a tu znowu cos padnie
#34
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 14:31
dojda tylko koszty planu glowicy i w sumie nic po za tym no i nowy rozrząd
widzialaem na allegro sam silnik bez niczego z wymnienionymi uszczelkami 3000zl to dopiero strata kasy plus robota......
#35
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 15:14
ale po co??do wyminay chlodnicy oleju i tak trzeba zdjac glowice...
#36
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 15:18
jak do wyminay chlodnicy oleju i tak trzeba zdjac glowice...
A kto Ci tak powiedzial??
#37
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 18:07
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 07:50
i jeszcze jedna sprawa nie wlaczaja sie wiatraki
#40
OFFLINE
Napisany 19 września 2011 - 17:18
Mianowicie kupilem jakis czas temu 2 omege miala byc na czesci , ale o dziwo jest w lepszym stanie nic moj tastas(odkad zalozyli mi gaz) chcialem sobie wszystko na spokojnie posprawdzac pozamieniac itp .
Po dokladniejszych ogledzinach i sprawdzeniu bledow ,itp. okazalo sie ze chyba warto ja reanimowac ??
Jeden maly szkopul, a mianowicie pomieszany olej z plynem chlodzacym , w stanie zaawansowanym , czyli najprawdopodobniej UPG , glowice wczoraj zdjete i na dniach idzie do planowania .
Czy cos jeszcze warto sprawdzic jak juz silnik jest prawie caly rozebrany ??
Jakie wartosci powinny byc przy dokrecaniu walkow i ogolnie glowicy gdzies mi sie obilo o oczy ze glowica 24Nm , ale walki tez chyba musza byc dokrecone z jakas wartoscia ??
Czytalem o tej chlodniczce oleju jak sprawdzic czy wszystko z nia ok ??
Ps. Jak ktos ma walki ssace do 3,0 v6 to poprosze o wiadomosc bo tak czy inaczej bede musial kupic i zmienic 8-) bo jak juz sie w tym babram to strzele podmianke kompa na lekko przerobiony to moze sie omci bedzie lepiej napedzac

Czym najlepiej wyczyscic przewody chlodnice i cala raszte z tej mieszanki oleju wody i plynu chlodzacego bo ma to konsystencje gestego oleju i podejzewam ze nie da rady tego normalnie wyplukac.