

Drift Naszymy Autkami.
#181
OFFLINE
#182
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 07:51
i proszę... placyk w sompolnie
wyglada na to ze masz szpere:)
#183
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 14:33
w weekend po robie próby

ten pierwszy filmik jest z czterema osobami na pokładzie, podobno na tylnych siedzeniach jest lepiej niż na karuzeli

#184
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 15:31

ale 2 rady
1) nie polecam palic laczków przy obciążonym aucie 4 klientami - bo sprzegło mocniej dostaje.
2) kamera pod słonce ustawiona to nie jest dobry efekt


#185
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:01
upalanko jest
![]()
ale 2 rady
1) nie polecam palic laczków przy obciążonym aucie 4 klientami - bo sprzegło mocniej dostaje.
2) kamera pod słonce ustawiona to nie jest dobry efekt![]()
dobre rady zawsze w cenie:D ....ale zgadzam sie.
muszę jeszcze wypróbować burnout, ale to już na benzynie, na tej instalacji co mam dużo mocy traci... ale jak widać po filmikach rade daje gazowa kluska:)
#186
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:04

moja wogole na gazie nie smiga

#187
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:29
no jesli to na gazie to niezle
moja wogole na gazie nie smigatyle co sie turla hehe
gaz gaz, i to nawet duzo mi nie spaliła... trasa poznań - sompolno droga ok 120km/h
autostrada wg przepisów 140 km/h potem to butowanie, a w drodze powrotnej do tankowałem i wyszło mi 14L/100km... nie jest źle
ale faktem jest ze na tych starych inst. gazowych duzo mocy traci, poprzednio miałem 2,5 v6 na sekwencji i nie było czuć różnicy czy gaz czy benzyna... nawet tak planuje zmienic na sekwencje... we will see:)
#188
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 17:56


#189
OFFLINE
Napisany 13 maja 2011 - 07:08
Kolegy, a czemu nie mamy takego Gyfa u nas na forum
Który Mod się tym zajmie ?
obrazek z drift forum?

#190
OFFLINE
#191
OFFLINE
#192
OFFLINE
#193
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 13:35
#194
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 13:40
dolot ma średnicę 75mm a zwężka 30mm więc nie ma jak powietrza zassać do silnika a tyle sie oszukałem na alledrogo i wszyscy maja max 34mm.. trzeba będzie coś wykombinować

ale nie jest tak źle bo łatwo traci trakcje na 255 z tyłu
#195
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 14:31
A myslalem ze bedziesz ja gonil:phehe takie tam
Zrob za dnia, bo nic prawie nie widac

#196
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 16:26
teraz jedynym problemem, który jeszcze wpływa na spadek mocy to mikser od gazu..
dolot ma średnicę 75mm a zwężka 30mm więc nie ma jak powietrza zassać do silnika a tyle sie oszukałem na alledrogo i wszyscy maja max 34mm.. trzeba będzie coś wykombinować
ale nie jest tak źle bo łatwo traci trakcje na 255 z tyłu
a kombinowałeś może z mixerem strumieniowym??
sa na tej stronie http://www.rybacki.pl/
foto http://www.google.pl...=1t:429,r:1,s:0
nie zwezaja tak dolotu i przez to nie muli auta, ja z tym modziłem w calibrze i efekty bardzo pozytywne
#197
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 18:08
Nie ma nic innego co dawało by rade przy instalacji 1-2 generacji.
Dobrze wyregulowany BLOS, co jest w sumie banalne, likwiduje utratę mocy pomiędzy gazem a benzyną, nie zwiększając zauważalnie spalania.
Miałem 2gen w audi 100 C4 2.8, i na gazie brakowało autu jakieś 20-30 koni, po założeniu blosa nie było zauważalnej różnicy pomiędzy LPG a benzyną, a spalanie wzrosło o 0,5 litra na setkę...
#198
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 22:16
http://www.youtube.com/watch?v=fZTTQ05XCVY
http://www.youtube.c..../1/wqMTuSvUAI4
http://www.youtube.c..../2/-Oxs23BQ8z8
<a href=http://programmo-mania.info>
#199
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 22:21
Zrob za dnia, bo nic prawie nie widac
Narazie nie ma gdzie bo wszędzie społeczniaki i niebiescy ale myślimy nad jakąś fajną miejscówką

a kombinowałeś może z mixerem strumieniowym
sa na tej stronie http://www.rybacki.pl/
foto http://www.google.pl....1t:429,r:1,s:0
nie zwezaja tak dolotu i przez to nie muli auta, ja z tym modziłem w calibrze i efekty bardzo pozytywne
ostatnio myślałem nad tym ale nie znam opinii na temat tego sprzętu
#200
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 22:24
A mieszkancy sie nie skarzyli ??Takie nasze nauki driftu
