


Ustawienie nastawnika samemu
#21
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2011 - 08:36

#22
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2011 - 19:16
#23
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2011 - 20:43
ja do ustawianie nastawnika demontuję plastik "TURBO DIESEL" i odkręcam EGR(mam zaślepiony i nie ma rurki)pytanie laika... czy udalo wam sie dostac do nastawnika bez zdejmowania kolektora czy jednak trzeba by sie go pozbyc?
luzuję śruby i przesuwam w odpowiednią stronę
jeśli w stronę przodu auta to wkładam dłuższy drewniany kołek między żebra kolektora i wykorzystuję go jako dźwignie
w stronę kabiny popukuję delikatnie przez jakiś drewniany kołeczek bezpośrednio w nastawnik
ustawiając trzeba wziąć poprawkę bo przy dokręcaniu śrub wartość się zmienia
kilka prób i dojdziesz do perfekcji
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2011 - 09:50
pytanie laika... czy udalo wam sie dostac do nastawnika bez zdejmowania kolektora czy jednak trzeba by sie go pozbyc?
tylko osłonę plastikową nad wtryskami i po kłopocie wczoraj walczyłem z tym i 25 min spokojnej regulacji..
#26
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2011 - 13:15
#27
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2011 - 13:51
#28
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2011 - 17:44
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2011 - 20:21
jakiego torxa użyłęś i jak zdjołeś te śrube zabezpieczajacą?
ja użyłem takiej końcówki torx jak w tym komplecie, numeru nie pamiętam
http://allegro.pl/jo...1656062452.html
te śruby co są głębiej popuszczałem nasadką a z przodu płaskim oczkowym
na śrubę zabezpieczającą dorobiłem sobie klucz z nasadowej 7 podpiłowując dwa brzegi
#31
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 16:41
#32
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 21:26
pytanie czy jak przesunąłem ten dekielek coś nakopałem
Nic nie nakopałeś jedynie mógłbyś uszkodzić uszczelkę pod tym dekielkiem ale wtedy by ci się ON sączyło, ten dekielek zwala się np. do wymiany czujnika temperatury paliwa
#33
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 17:19
i jak efekt w czasie jazdy? dymi? Jak dynamika??witam wszystkich dzisiaj ustawiłem dawkę na 5.4.5.6 mg tak jak pisze rafi, teraz kiedy już wiem jak podejść zajmuje to do godzinki, ale mam pytanko na początku poluzowałem ten górny dekielek i zacząłem go stukać po chwili zorientowałem się że zrobiłem babola i oto pytanie czy jak przesunąłem ten dekielek coś nakopałem
#34
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2011 - 18:32
#35
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2011 - 15:04
#36
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 14:23
zachecony tym opisem zabralem sie dzis za nastawnik i kiepawo... za Chiny nie moge sie dostac do tej dolnej srubki przy wezu co idzie do chlodnicy - nie moge tam wcisnac torxa. chyba trzeba bedzie rozebrac pare rzeczy zeby sie dostac....tylko osłonę plastikową nad wtryskami i po kłopocie wczoraj walczyłem z tym i 25 min spokojnej regulacji..
no chyba, ze do zlych srubek sie dobieram? chodzi o te nisko polozone, ponizej dekla?
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 16:12
#39
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2011 - 18:25
#40
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2011 - 12:23
za Chiny nie moge sie dostac do tej dolnej srubki przy wezu co idzie do chlodnicy - nie moge tam wcisnac torxa. chyba trzeba bedzie rozebrac pare rzeczy zeby sie dostac....
weź dłuższego śrubokręta i odciąg lekko wąż i wtedy podejdziesz..