

Sposób na stukający popychacz..
#21
OFFLINE
Napisany 10 września 2014 - 22:20

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#22
OFFLINE
Napisany 04 marca 2017 - 14:58
Koledzy czym grozi długotrwała jazda ze stukajacymi popychaczami ?
#23
OFFLINE
Napisany 04 marca 2017 - 23:55
Na jakim jeździsz oleju? Jak często wymieniasz?
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 05 marca 2017 - 10:49
tak właśnie myślałemGm 10w40 wymiana co 13 tys
pozbądź się tego syfu z silnika czym prędzej i zalej liqiu moly 10w40 MoS2, a Twoje problemy się skończą
#26
OFFLINE
Napisany 22 marca 2017 - 02:38
tak właśnie myślałem
pozbądź się tego syfu z silnika czym prędzej i zalej liqiu moly 10w40 MoS2, a Twoje problemy się skończą
Ja zalałem na próbę Valvorine 10w40 i jest d*pa. Słychać popychacze na zimnym. Jak się rozgrzeje to jest ok. To nie jest chyba najlepszy olej do tego silnika...
#27
OFFLINE
Napisany 22 marca 2017 - 08:01
jeżeli już słychać popychacze to znaczy że czas jest po prostu wymienić
#28
OFFLINE
Napisany 22 marca 2017 - 16:23
jeżeli już słychać popychacze to znaczy że czas jest po prostu wymienić
Przed zmianą oleju nie było słychać popychaczy na zimnym. Zmienilem na Vlvorine 10w40.
#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
#31
OFFLINE
Napisany 23 marca 2017 - 19:31
Ja leje LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40 i nie słychać popychaczy
Edytowany przez krulik1, 23 marca 2017 - 19:32.
#32
OFFLINE
Napisany 23 marca 2017 - 22:15
nie zapominajcie że jazda po mieście to nie to samo co non stop trasa
przebieg po mieście można wziąć x4, krótkie dystanse, paliwo i wilgoć nie odparowują do końca i rozrzedzają olej,do tego łatwe trafienie na podrobiony olej
sami niszczymy sobie silniki
#33
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2017 - 11:22
Zmiana 10w40 na 5w40 może skończyć się wypłukaniem nagaru i rozszczelnienie się silnika.
#34
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2017 - 16:33
Zmiana 10w40 na 5w40 może skończyć się wypłukaniem nagaru i rozszczelnienie się silnika.
Dobrze, że moje auto nie umie czytać. Zmiana przy 300 000km z 10W40na 5W40 i nic nie cieknie. Co więcej, mniej oleju ubywa, ciszej pracuje silnik. Cuda panie, cuda normalnie. Bajki opowiadaj gdzie indziej, kolego

#35
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2017 - 19:52
Potwierdzam taka zmiana same korzyści. Ja zmieniłem przy 316 tys. Z pół na syntetyk.Dobrze, że moje auto nie umie czytać. Zmiana przy 300 000km z 10W40na 5W40 i nic nie cieknie. Co więcej, mniej oleju ubywa, ciszej pracuje silnik. Cuda panie, cuda normalnie. Bajki opowiadaj gdzie indziej, kolego
#36
OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2017 - 23:27
Ale prędzej czy później taki manewr ma krótkie nóżki. Może płukankę do tego jeszcze przy zmianie? Zmęczone życiem uszczelniacze na pewno wytrzymają.
Żeby nie robić tu offtop zastanawiam się nad zakupem LM do popychaczy.
Zmiana na pełen syntetyk przy starym silniku?
Edytowany przez luka628682, 25 kwietnia 2017 - 23:37.
#37
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2017 - 10:07
Zmiana 10w40 na 5w40 może skończyć się wypłukaniem nagaru i rozszczelnienie się silnika.
Wierutne bzdury, rodem z podwórkowo - januszowych teorii na temat mechaniki. Zachowaj je dla siebie a nie powtarzaj na forum wprowadzając ludzi w błąd.
#38
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2017 - 10:55
Wierutne bzdury, rodem z podwórkowo - januszowych teorii na temat mechaniki. Zachowaj je dla siebie a nie powtarzaj na forum wprowadzając ludzi w błąd.
Dlaczego każdy mechanik odradza zmianę na pełen syntetyk?
No tak przecież wiesz wszystko lepiej
Może jeszcze płukankę zrobić przed zmianą? Co tam stare sparciałe uszczelniacze wytrzymają.
#39
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2017 - 11:26
Przed zmianą zrobiłem płukankę, po 5 tys. Na syntetyku widzę same plusy, uszczelniaczom nic nie jest, mniej oleju dolewam to na 100%.Dlaczego każdy mechanik odradza zmianę na pełen syntetyk?
No tak przecież wiesz wszystko lepiej
Może jeszcze płukankę zrobić przed zmianą? Co tam stare sparciałe uszczelniacze wytrzymają.
#40
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2017 - 12:53
Dlaczego każdy mechanik odradza zmianę na pełen syntetyk?
No tak przecież wiesz wszystko lepiej
Może jeszcze płukankę zrobić przed zmianą? Co tam stare sparciałe uszczelniacze wytrzymają.
Jeżeli uszczelki są już w takim stanie to na starym oleju też puszczą, to tylko odkładanie tego w czasie


Ja dlatego leje porządne oleje