Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z BRC


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Christo

Christo
  • 224 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 24 grudnia 2009 - 23:26

Zygzak na benzynie właśnie nie szarpie, wszysko jest idealnie, to na gazie szarpie lub przełącza ba benzynę przy 6 tys. obr./min. podczas zmiany 2 na 3 bieg.

Bardziej jednak interesuje mnie to nie przełączanie na gaz, bo szarpanie szarpaniem, ale jazda na benzynie jest mi nie ukrywam bardzo nie na rękę po wydaniu ponad 4 tys. zł na instalację gazową. ;) Zapewne jak sie ociepli problem zniknie, lecz to nie o to w tym wszystkim chodzi przecież, żeby działanie instalacji zależało od tego czy jest 0 czy 10 stopni na dworze. Zastanawiajace jest to, ze po wrzuceniu autka na 3 tys. obr./min po około 50 sekundach trzymania na tych obrotach przełącza na gaz, zauważyłem to przypadkowo.

#22 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 24 grudnia 2009 - 23:54

Zygzak na benzynie właśnie nie szarpie

Sorry najwidoczniej źle doczytałem. Rozumiem sytuację, nie jest to komfortowe delikatnie mówiąc.
Pierwszą instalację z jaką miałem do czynienia (jakaś sekwencja - nie pamiętam)
po miesiącu męczarni oddałem bo nie mogłem jeździć na lpg a panowie co zakładali nie mogli nic zaradzić. Następnego dnia założyłem brc seq24 i jak ręką odjął, naśmigałem ponad 100tys. bez najdrobniejszego problemu.
Trzeba by kogoś mądrzejszego zatrudnić żeby podłubał pod maską.

#23 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 grudnia 2009 - 00:42

wygląda to na niedogrzany reduktor
trzeba by się przyjrzeć czy został prawidłowo podłączony do obiegu i czy węże nie są załamane lub też przewód nie tworzy łuku skierowanego grzbietem ku górze - wówczas robi się w nim bąbel powietrza i płyn nie przepływa prawidłowo

#24 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 25 grudnia 2009 - 16:07

ciekawe gdzie podlaczyli plus po stacyjce i skad wzieli predkosc obrotowa walu czy cewki moze jakis zimny lut sie zrobil porob pare fotek instalacji czyli gdzie jest reduktor jak sa umieszczone wtryski podlaczenia ITD prosze o fotki bede wiedzial cos wiecej
aha i najbardziej interesuje mnie foto komputera gazowego i wiazki

#25 OFFLINE   Christo

Christo
  • 224 postów
  • Dołączył: 13-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 25 grudnia 2009 - 21:01

Postaram się zrobić kilka fotek jutro i pokazać.

#26 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 grudnia 2009 - 00:13

Co do szarpania to jak wygląda ciśnienie w parowniku podczas butowania? Jaki masz przewód ze zbiornika do parownika 6mm czy 8mm??