Ok, spróbuję jeszcze naprawić w ramach gwarancji - gaz był zakładany w marcu 2009.
Dziękuję.


Problem z BRC
Rozpoczęte przez
Christo
, 09 gru 2009, 17:40
22 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2010 - 22:19
#22
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2010 - 01:22
Nie chcem zapeszać, ale u mnie ostatnio sie poprawiło w kwestii szarpania czy przełączania sie na benzynę pomiędzy zmianą z 2 na 3 bieg przy 120 km/h przy 6 tys. obr./min. Pali równiez w miarę znośnie jak na 3.0A, choć liczyłem na mniej anizeli 18-19 w mieście i 10,5-12 w trasie gazu.
Nie mogę jednak rozwiązać do końca problemu z brakiem przełączania się na gaz przy niskich temperaturach (często np. przy -10,-5, ale czasem również nawet przy +2 stopniach).
Są dni gdy przełącza się zawsze i niezawodnie (tak jest najcześciej), ale są też dni (choć rzadziej, ale jednak) kiedy ma właśnie jakiś problem, trzeba go potrzymać na obrotach 3 tys przez minutę, żeby zaskoczył...
Nie mogę jednak rozwiązać do końca problemu z brakiem przełączania się na gaz przy niskich temperaturach (często np. przy -10,-5, ale czasem również nawet przy +2 stopniach).
Są dni gdy przełącza się zawsze i niezawodnie (tak jest najcześciej), ale są też dni (choć rzadziej, ale jednak) kiedy ma właśnie jakiś problem, trzeba go potrzymać na obrotach 3 tys przez minutę, żeby zaskoczył...
#23
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 21:38
Myśle ze spalanie jest u Ciebie dosyć wysokie. a jeżeli chodzi o przełączanie na gaz przy niskich temperaturach to powinieneś udać sie do gazownika aby zmienił ci "temperaturę gazu do ponownego przełączenia na benzynę". Ja na szczęście zaopatrzyłem się w interfejs BRC i sam przestawiłem próg tem. z "-10" na "-20" ponieważ gdy były mrozy też nie przełączał się na gaz. Jedyny minus tego zabiegu był taki ze gdy jeszcze auto dobrze się nie rozgrzało to przy np. wyprzedzaniu lub gwałtownym przyspieszaniu przełączał się na benzynę. W zasadzie gdyby nie dźwięk buzera to wcale bym nie widział że przełączył.
