

Problem z BRC
#1
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 17:40
Problem leży w spalaniu. W trasie jest jeszcze znośne 11-5 do 12-5l gazu, natomiast w mieście kosmos ... 23,5l. Komputer również pokazuje dosyć wysokie spalanie, ciężko zejść poniżej 20-21 litrów benzyny. Wszystko zaczęło się po montażu gazu, wcześniej też paliłswoje ale podczas oszczędnej jazdy można było uzyskać te 14 litrów, dynamiczna to juz 18 w mieście, ale gdzie ponad 20 podczas normalnej jazdy.
Byłem właśnie dzisiaj po zrobieniu 1000 km na regulaji i po niej nadal to samo jest...
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2009 - 23:26
#4
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2009 - 23:36


#5
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 11:03

Jak się trochę ociepli to na pewno podskoczę do Szczecina, bo te szarpanie przy 120 km/h ciężko sprawdzić jak jest lód na drodze.

#6
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 12:39
mi na stagu 3,0 v6 pali 17 litrow przy normalnej jezdzie...w waszych instalacjach zapewne nie zrobiono adaptacji po pierwszej kalibracji...tzn adaptacjii biegu jalowego i obrotow na srednim poziomie
CHRISTO do Szczecina masz niecale 100km przyjedz do mnie jestem autoryzowanym serwisem BRC na Polske
To może pomożesz kolego, moja omka zaczęła podczas jazdy przerywać, przełączać się to na PB, to na LPG, aż w końcu kontrolka gazu całkiem zgasła - nie świeci ani na czerwono, ani na zielono - i auto nie pali, jakby ktoś odciął dopływ paliwa.
Niestety mam do ciebie jakieś pięć stówek, więc raczej nie przyjadę ,chyba że na wakacjach

Wybieram się do mechaniora w środę, ale może podpowiesz... ?
Albo może podsuniesz jakiegoś SPECJALISTĘ(celowo przez duże litery) w opolskim?
#7
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 12:43

#8
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 12:43
jakieś pytanie pomocnicze??
Wszystko jest po włosku...
Może zapraszam na PW
mam coś takiego:
E13*67R01*0004
#9
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 12:51
E13*67R01*0004
ten numer co podales to numer homologacji
moze przyda sie komus innemu
jzeli centralka nie dziala tzn nic nie wyswietla to mamy brak;
1.plusa po stacyjce
2.stalego plusa z akumulatora
3.brak dobrej masy
4.zwarcie w instalacji elektrycznej tzn przewod moze byc gdzies nadtopiony przerwany itd.
5.co najgorsze padniety ecu gazu
#10
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 12:57
Co to znaczy padnięty ECU gazu?
#11
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 13:13
ECU gazu -komputer sterujacy gazem
#12
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 13:25
Nie odpala na niczym, odcięło mi przełącznik sterujący i nie mogę przełączyć ani na PB, ani na LPG
To, co mówisz brzmi sensownie, wcześniej już przerywał na LPG, a jak przełączałem na PB, chodził normalnie.
Wyślę Ci zaraz linki do tych skanów na PW, bo poczta się przeciąża, będą na "fotosiku"
#13
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 13:30
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 13:37
#16
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 13:48
#17
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2009 - 13:52

#18
OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2009 - 16:22
Za kompem, więc mam nadzieję, że go nie tknęło.
Mam kilka fotek. pokaże Ci, jak wrzucę na fotosika. Napiszę wtedy na PW
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2010 - 16:12

jakby co pytaj smialo
