

Czy warto i czy jest sens czyścić Intercooler
#1
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 09:26
Druga sprawa jest taka ze wentylator ktory sie znajduje na IC chyba wogule nie chodzi bo co jakis czas wywala mi bezpiecznik a slyszalem ze on tylko sie sprawdza w lato w duzych upalach,malo rozumiem cos z tego wystkiego dlatego prosze was o porady i wszelkie uwagi z gory dziekuje:rolleyes:
#2
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 09:34
#3
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 15:27
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 17:45
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#6
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 18:14
I tu i tuże się zapytam chodzi o wewnątrz czy na zewnątrz

#7
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 18:44
#8
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 18:44
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 18:50
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#11
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 02:35
#12
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 12:52
#13
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 13:09
Z kolei w Omegach w 2.0/2.2DTI ciężej zapchać. Kurzem/błotem jest to praktycznie niemożliwe, a nawet jak mi trochę rzygało olejem w 2.0DTI, to po wypłukaniu rozpuszczalnikiem wyleciało z niego bardzo mało syfu.

#14
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 14:41
Tak jak piszesz.Czy w 2.5TD IC jest nisko przy zderzaku zamontowane? W takich przypadkach warto wyczyścić, bo duże szanse są na to, że będzie zapchany błotem czy innym kurzem z drogi. Tak wygląda przykładowo sytuacja w Vectrach B 2.0/2.2 DTI, gdzie właśnie umiejscowienie coolera negatywnie wpływa na jego czystość.
Trzeba zdjąć zderzak, aby go wyciągnąć.
#15
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 19:14
#16
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 20:03
No to teraz jeszcze wyreguluj nastawnik skoro masz takie wskazania.ja przeczyscilem....efekt inne auto spalanie mi spadlo jak gazuje na postoju rozgrzany motor nie wchodzi powyzej 10 litrow na kompie a wczesniej bylo i 30.więc warto.
#17
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 19:29
A moc ci nei wzrosla?ja przeczyscilem....efekt inne auto spalanie mi spadlo jak gazuje na postoju rozgrzany motor nie wchodzi powyzej 10 litrow na kompie a wczesniej bylo i 30.więc warto.
#18
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2009 - 00:38
Dopiero wtedy czuc roznice ze zaczela bardziej ciagnac niz przed czyszczeniem,niewiem jak jeszcze ze spalaniem bo to dopiero poczatek testu:) ale jestem dobrej mysli ze troszke spadnie jej spalanie:) tak czzy siak ja juz jestem zadowolony wiec OPŁACA!

#19
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 10:23
#20
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 10:37
zgadza się bo było przejście i przypuszczam że kolega ma przypływkę a Ty jej nie masz możesz użyć wszystkiego co stosuje się do mycia silników lub benzyny ekstrakcyjnejest z roku 1995 dodam że z lipca i ja nie mam na intercoolerze żadnego wiatraka natomiast mój kolega ten sam rok ale z października i już ma założony wiatrak proszę powiedzieć czy ten wiatrak ma być założony na coolerze czy nie musi jak to z tym jest prosze o poradę
, dodam że u mnie nie widać żadnych uchwytów na wiatrak.