
4 auta jestem w stanie obsłużyć na razie:)
Napisany 11 grudzień 2009 - 12:10
Napisany 12 grudzień 2009 - 16:32
Napisany 12 grudzień 2009 - 18:45
Napisany 31 grudzień 2009 - 00:13
Napisany 31 grudzień 2009 - 10:53
No to dokładnie to samo co u mnie. Odpaliliśmy, a na jałowym z 2500 obr/min trzyma i brak wskazań na obrotomierzu i komputerze pokładowym silnika. Kości na pewno 27c256 bo Tuptuś sam na to zwracał uwagę... Co jeszcze może być nie tak? Słuchaj, jeśli włożyłem kości do 428, a były pisane pod 427, to to też może mieć znaczenie? Inny program i procesor sobie nie radzi, czy coś?doprogramowałem jeszcze 3 układy dla sprawdzenia i ta sama zawartoscia 27c256 chodzi pieknie a na innych pamieciach jest zle.(za wysokie obroty i obrotomierz nie działa)
Napisany 31 grudzień 2009 - 11:13
widziałem we wczesniejszych postach ze zastanawialiscie sie nad układem,nie zmieniajcie układu z 27c256 na inny np 27c512 bo napewno nie ruszy sterownik.Sam u siebie robiłem takie kombinacje i dopiero po zaprogramowaniu prawidłowego układu wszystko ruszyło.doprogramowałem jeszcze 3 układy dla sprawdzenia i ta sama zawartoscia 27c256 chodzi pieknie a na innych pamieciach jest zle.(za wysokie obroty i obrotomierz nie działa).moja omega 2.5td jezdzi teraz pieknie ,nic kompletnie sie nie dzieje ,wiec polecam ......
Napisany 03 styczeń 2010 - 11:08
Napisany 03 styczeń 2010 - 11:27
Napisany 03 styczeń 2010 - 11:35
Napisany 23 styczeń 2010 - 17:17
Napisany 04 luty 2010 - 17:23
Napisany 08 marzec 2010 - 23:51
Już mam własną mapę.
Napisany 09 marzec 2010 - 16:40
Yes, I putted 27c256 removable EPROM, which was installed in this ECU by Bosch.but you put 27c256.
Napisany 09 marzec 2010 - 19:09
Napisany 09 marzec 2010 - 19:13
Napisany 25 lipiec 2017 - 17:07