

dziwne drgania silnika
#21
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:27
nie spada niżej
za duże te spalanie powinno być 0,8-0,9[/QUOTE]
im mniejsze spalanie chwilowe 0,8-0,9 l/h to większa dawka 1,4 to za mała..
#22
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:29
im mniejsze spalanie chwilowe 0,8-0,9 l/h to większa dawka 1,4 to za mała..[/QUOTE]
ale pisze ze od 1.2 do 1.4 przeciez zaraz po uruchomieniu silnika nie ma od razu stalej wartosci, odebralem wczoraj samochod z bosch serwisu (nastawnik) oddajac mialem 0.9 a po odebraniu mam wlasnie 1.2 i auto lepiej przyspiesza przy tym zadnych innych problemow
#23
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:36
ale pisze ze od 1.2 do 1.4 przeciez zaraz po uruchomieniu silnika nie ma od razu stalej wartosci, odebralem wczoraj samochod z bosch serwisu (nastawnik) oddajac mialem 0.9 a po odebraniu mam wlasnie 1.2 i auto lepiej przyspiesza przy tym zadnych innych problemow[/QUOTE]
no nie wiem możne wyświetlacz na midzie nie halo u ciebie albo z innego autka ale jak jest lepiej to oki. a tobie ustawiali na kompie i nie pamiętam jaka wartość ma być ale niedawno ktoś pisał o tym..
a jak się zagrzeje i bez odbiorników masz te 1,2 l/h
#24
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 19:42
#25
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 23:49
#26
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 08:09
#27
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 09:38
Mam wrażenie, że się trochę miotasz z tą Twoją Omką. Zanim kupisz cokolwiek z części do niej, porządnie wszystko zdiagnozuj i upewnij się czy to na pewno to. Nie wydawaj kasy niepotrzebnie.
#28
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 11:20
#29
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 21:06
waski-11 rozumiem ze u Ciebie bylo cos z nastawnikiem? Zapewne mrygajaca kontrolka silnika przy zmianie biegow... bo tez to mam.. Moglbys powiedziec co zrobili i ile zaplaciles?
dozo by pisac ale gdy chcesz oddac do boscha musisz sie liczyc z kosztami u mnie diagnoza - koszt 80 zeta cala naprawa po podliczeniu 1300zl ale kazdy przypadek jest indywidualny oni przedstawiaja ci sprawe a ty godzisz sie albo nie w moim przypadku pompa byla demontowana i tu koszt 350zeta za montaz i demontaz warunkiem gwaranci byl nowy filtr paliwa i oczywiscie bosch nowe uszczelki pod kolektor sprawdzenie pompy na maszynie z wydrukiem sprawnosci komplet uszczelnien i regeneracja nastawnika = 1300 zl , i tak jak mowisz obiawy kontrolki mialem jakies 3-4 tygodnie temu az zaczela nie reagowac na gaz po zmianie biegu a to stawalo sie niebezpieczne zielone na skrzyzowaniu ja dwujke a auto nie jedzie balem sie wyprzedzac i nie mialem innej mozliwosci jak naprawa
#30
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 17:16
#31
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 17:35
ale dowiedzialem sie od kolegi Thina ze mozna zalatwic nowke nastawnik juz za 1200zeta regolacja w boschu to jakies 150 i wtedy masz juz nowe serducho wszystko zalezy od decyzji jaka kazdy mosi podjac
#32
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 08:00
Po prostu nie chodzi na wszystkich cylindrach. Kiedy wymieniałeś świece żarowe? Może ciśnienie Ci ucieka?(uszczelka pod głowicą, a może zużycie w układzie tłok-cylinder). W przeszłości miałem już kilka takich doświadczeń z dieslami. Postawiłbym na świece.
Mam wrażenie, że się trochę miotasz z tą Twoją Omką. Zanim kupisz cokolwiek z części do niej, porządnie wszystko zdiagnozuj i upewnij się czy to na pewno to. Nie wydawaj kasy niepotrzebnie.
wlałem płyn chłodniczy po korek pojeździłem kilka dni i dziś w zbiorniku jest połowa, więc możne to być coś z uszczelką pod głowica
dziś oddaje auto do mechaniora i będziemy sprawdzać
#33
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 21:24
nie chciałeś słuchać a popatrz na moje posty wcześniej pisałem o uszczelce bo miałem to samo i nową uszczelkę trza było...:jump:wlałem płyn chłodniczy po korek pojeździłem kilka dni i dziś w zbiorniku jest połowa, więc możne to być coś z uszczelką pod głowica
dziś oddaje auto do mechaniora i będziemy sprawdzać
#34
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 08:20
#35
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 09:21
dowiedzialem sie od kolegi Thina ze mozna zalatwic nowke nastawnik juz za 1200zeta regolacja w boschu
Dokładnie ja załatwiłem za 1275zł z montażem - nastawnik pochodził z firmy BOSCH w Poznaniu a montował go mechanik który załatwiał ten że nastawnik. Zamówił go w hurtowni, która ma zniżki w BOSCH'u a on sam ma zniżki w tej hurtowni, więc tyle wyszło. Jak ja zadzwoniłem do tego BOSCH'a zapytać o nastawnik to mi powiedzieli 2100zł netto
#36
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 09:51
A nafty lotniczej przypadkiem sobie nie zalałeś?
#37
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2009 - 10:10
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2009 - 10:43
#40
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 08:36