siema...
nie potrzebnie kolega Exec ma stożek w puszce

lepiej bez puchy, i tak podczas jazdy na stożek "wieje" zimnym powietrzem spomiedzy lampy i innych szczelin

mozna by bylo tylko oddzielic jakas aluminiowa oslona od silnika zeby bezposrednio sie nie podgrzewalo wokol filtra na postoju

ja mam bez puchy i oslon ale za to wielki stozek ;D i daje czadu.. ale nie o tym;)
swego czasu nie dzialaly mi podcisnienia w omie i nie owierały sie klapki w dolocie i postanowilem troche porozkrecac, wiec posciagalem sprezynki z przepustnic na dolocie i efekt zaskakujacy ;D wiecej mocy ale i wiekszy wir w baku

a co do obejscia podgrzewania przepustnicy to ja jestem za. gdyz jak wiadomo zimne powietrze wtłaczane do silnika sie rozszerza w komorach spalania co daje szybsze spalanie i wiecej frajdy z jazdy, silnik lepiej pracuje i takie tam

tak jak intercooler przy turbinach wtlacza zimne powietrze do kolektorow
ja mam plan w swoim V6 zamontowac kompresora

albo turbine

ale najpierw musze silnik doprowadzic do porzadku bo juz kurrr.... 2 mi zdech ;D