

Za duże spalanie
#81
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 20:51
bieg jałowy 0.9 do 1.1 nie będę opisywał co dzieje się podnosząc obroty o 1000 wiec kończąc....przy 4000 obr omega Karola wg kompa spala 4,5l/h moja natomiast 9,5 o zgrozo:jump:wskazania są podobne na benzynie i gazie.błędów nie ma a spalanie w mieście 17-22 trasa 11-13 mechanicy mówią ten typ tak ma....
#82
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 21:14
#83
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2013 - 21:41
#84
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 12:03
Pomijamy jakiekolwiek opory związane z toczeniem auta.tak czy inaczej ręczny u mnie nie działa:pJeśli ktoś boryka się z dużym spalaniem polecam też sprawdzić czy jakiś hamulec nie trzyma , u mnie był taki problem i zauważyłem dopiero jak zaczęło smierdzieć spalenizną , podniosłem auto a tu koło bardzo cięzko chodzi. hamulec trzymał i spalanie wieksze.
była podpinana pod komputer.jedynym błędem była sonda i tą usterkę naprawiłem przepływka była podmieniana na sprawną z z omegi z którą porównywałem spalanie wg kompaNajlepiej było by pod kompa podpiąć jak czujniki pracują bo, może temp. do ecu zatrzymała się w jakimś miejscu i komp szaleje.Ja to przerabiałem w firmowym berlingo do 60st. szła prawidłowo i stawała. Może też przepływka szaleć i też będzie kosmos ze spalaniem.
#85
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 17:28
#86
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 18:20
Tak - na wolnych obrotach.ma wpływ na spalanie jakikolwiek?
#87
OFFLINE
#88
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2013 - 21:09
#89
OFFLINE
#90
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 06:17
#91
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 10:32
#92
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2013 - 15:54
#93
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 15:17
Czy na zwiększone spalanie może mieć wpływ zużyty reduktor (nie trzyma ciśnienia)?
#94
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 18:03
#95
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 21:35
Wydaje mi się że gdyby w tą stronę puszczał reduktor to złe byłby wskazania w odczycie podciśnienia przez map sensor.Oczywiście, że tak. Jeżeli reduktor puszcza gdzieś już na uszczelce, czyli traci ciśnienie, to może puszczać gaz do kolektora dolotowego po czym ciężko jest odpalić auto bo musi przepalić gaz, a dwa zwiększa to spalanie. Łatwo to sprawdzić, od mapsensora do kolektora dolotowego idzie wężyk, wyciągnij go z kolektora i wsadź do szklanki z wodą i zobacz czy bombluje. Jeżeli będzie mocno zużyty to gaz poleci od razu i poczujesz. Ten weżyk od mapsensora do kolektora powinien być podciśnieniowy, czyli nic z niego nie powinno się wydobyć, a jeżeli się wydobywa to znaczy, ze zrobił się nadciśnieniowy.
#96
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 22:14