

Napisany 21 lutego 2011 - 10:49
Napisany 23 lutego 2011 - 21:38
Napisany 24 lutego 2011 - 15:18
Napisany 10 marca 2011 - 21:59
Napisany 10 lutego 2013 - 12:12
Napisany 10 lutego 2013 - 12:48
To już znasz odpowiedz:Dprzed tym incydentem paliła max 14Litrów. Mam nowe świece i przewody. Czy to może być wina reduktora gazu? ma już nakulane 120ty
Napisany 10 lutego 2013 - 14:51
Napisany 11 lutego 2013 - 16:09
Napisany 11 lutego 2013 - 18:49
reduktory co kilkadziesiat tysiecy sie regenruje,czyli nowe mebrany i wogole,koszt okolo 300-400 zlotych
Napisany 12 lutego 2013 - 00:46
Napisany 12 lutego 2013 - 22:44
tu sie troche pomylilem bo za dwa zaplacilem 500 stow,specjalnie az patrzalem na faktureA to na złotych membranach się to robi?? Bo za 300-400zł to nowy na wypasie kosztuje
No chyba że reduktor po takim zabiegu zamienia LPG na PB to taka regenreacja się opłaca
Napisany 13 lutego 2013 - 19:18
wymienię na nowy i może problem zniknie. Czy zawoli 150Hp będzie wystarczający do x20xev?
Napisany 06 marca 2013 - 21:46
Napisany 10 czerwca 2013 - 21:56
Napisany 10 czerwca 2013 - 22:18
Witam.
Ostatnio zrobiłem sobie trasę Wawa-Bydgoszcz przez A2 i A1 przepisowo 140-150 km/h postałem trochę w korku we Włocławku i Toruniu DK91 i 80 tak normalnie 90-110km/h
Komplet 4os + dziecko i lekki bagaż + full PB (to tak dla ustalenia masy)
i po wjeździe na stacje prawie na sucho wyszło mi spalanie ok 14,6/100 LPG
Czy to nie za dużo?
spodziewałem się spalania rzędu 13/100 nie przesadzam?
Napisany 10 czerwca 2013 - 22:23
Napisany 10 czerwca 2013 - 22:34
A klima??
Mi przy trasie Piotrków - Wa-wa plus miasta i światła wyszło 13,7l\100km
Bez klimy. 3 osoby plus lekki bagaż.
Napisany 11 czerwca 2013 - 08:46
A tankowane na tej samej stacji?
Wystarczy, że na jednej masz większe ciśnienie nastawione i już masz 2-3 litry więcej a potem zaburza to wyniki..
A przy tej pojemności i opisie trasy- jest super według mnie..
Napisany 11 czerwca 2013 - 21:08
To była jazda do sucha. Z tymi stacjami to wiem bo miałem 47l zatankowane później jechałem już na sucho i weszło 43.
Z powrotem wracałem DK 10, 100-120km/h z wyprzedzeniem na 3 biegu do końca S7 140km/h i ponad godzinę w korkach przez Wawe po podtopieniach wyszło 15,6 ale to już po korkach widziałem jak na kompie spalanie rośnie jak wściekłe.
tak jak pisałem to rekonesans do tego co jest w innym wątku że wszystkim w trasie pali 10/100 :-P
Napisany 12 czerwca 2013 - 16:09