Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ocynk w omedze


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Grzesiek87

Grzesiek87
  • 231 postów
  • Dołączył: 27-01-2009
  • Skąd: Zgierz

Napisany 17 grudnia 2010 - 00:13

siepator poczytaj w temacie jakie testy robiłem.

kupując auto powyżej 2002r nie powinieneś się bać rudy. U mnie 0 rdzy a jak nawet coś się brązowego pokazuje to wystarczy palcem przejechać i już tego nie ma :) bo to nie rdza :-P

Poza tym eliks ma 2001 rocznik i też nic się nie dzieje.


A jak się aż tak boisz to możesz kupić nową insignie (12lat gwarancji na blache - jest w ocynku i blache teraz galwanizują w Oplu:) )

#42 OFFLINE   dany5

dany5
  • 1 045 postów
  • Dołączył: 15-03-2010
  • Skąd: Sompolno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 grudnia 2010 - 08:51

To kiepska sprawa z tą korozją. Chciałem wymienić omegę na młodszą ale jeśli ruda to poprisowy numer to raczej pomyślę o innym samochodzie. Strasznie irytująca jest ta rdza, moja oma ma 13 lat a korozja wygląda jak w 20 kilku letnim samochodzie.

ja bym nie rezygnował z omegi moja 11lat i nie ma sladu rudej
może jeszcze nie wiem gdzie szujać

#43 OFFLINE   siepator

siepator
  • 49 postów
  • Dołączył: 28-10-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 17 grudnia 2010 - 10:06

ja bym nie rezygnował z omegi moja 11lat i nie ma sladu rudej
może jeszcze nie wiem gdzie szujać


Rdzewieją drzwi od środka - cięzko to zobaczyć zamim nie wylezie na zewnątrz. Jak możesz sprawdz tył od środka (bagażanik), pod tylna boczną szybą w sktytce na trójkąt i gaśnicę lub za zmieniarką CD. U mnie tam jest zagłebie korozji. Z zewnątrz oczywiście nic nie widać.

#44 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 grudnia 2010 - 10:53

ja bym nie rezygnował z omegi moja 11lat i nie ma sladu rudej
może jeszcze nie wiem gdzie szujać

Na spocie ci znajde ;)

#45 OFFLINE   dany5

dany5
  • 1 045 postów
  • Dołączył: 15-03-2010
  • Skąd: Sompolno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 grudnia 2010 - 11:10

Rdzewieją drzwi od środka - cięzko to zobaczyć zamim nie wylezie na zewnątrz. Jak możesz sprawdz tył od środka (bagażanik), pod tylna boczną szybą w sktytce na trójkąt i gaśnicę lub za zmieniarką CD. U mnie tam jest zagłebie korozji. Z zewnątrz oczywiście nic nie widać.


to moja jakiś ideał bo nic tam nie ma pomijając czy ma czy nie to dla mnie to nic dziwnego jak ponad 10letnie auto by miało kilka ognisk korozji.Ze swoich obserwacji moge powiedzieć ze B i Bfl z tego samego rocznika sie różnią może to tylko moje zdanie ale b szybciej bierze ruda