

Ocynk w omedze
#1
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:28
http://www.otomoto.p...ow&id=C10578064
#2
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:31
Cóż .. wszystkie gniją .. wiec ktoś chyba przesadza z tym ocynkiem

#3
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:32
ale ocynk jednostronny i tylko w newralgicznych punktach (nadkola ranty drzwi itd)
powiem tak - lipa nie ocynk - dlatego gniją
i po roku RM97

#4
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:33
#5
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:34

#6
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:37
http://pl.wikipedia.....281994-1999.29
pisze jak byk popatrz czasami i nie przesadzaj:pokoj:
po 97r
1. wikipedia jako powietrdzenie danych .. troche naciągane to

(ps. jest też napisane, ze klimatronik wychodził od 97 roku ... a ja smiem twierdzić, ze już wczesniej był..)
2. mam Omege 97 (RM98 ) i moge Ci pokazać ocynk

Dwoje drzwi oraz nadkole na tylnym błotniku - taki ocynk, ze aż z zewnątrz mozna by chomiczka do srodka wpuścic

#7
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:41
chomiczka do srodka wpuścic
hmmm znam jednego heheheheh
oraz nadkole na tylnym błotniku
to witam w klubie
#8
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:43
z tego co wiem to omegi nie wychodziły w ocynku, rozwiejcie moje wątpliwości spójrzcie na opis
http://www.otomoto.p...ow&id=C10578064
a czy czwarte zdjęcie, lewe tyle nadkole, nie wdać tam przypadkiem rudej??

#9
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:47
Faktycznie wikipedia nie nalezy do najlepszych zrodel potweirdzajacych informacje i nikt mi nie wmowi, ze to co po 97 zrobili mozna nazwac ocynkiem.1. wikipedia jako powietrdzenie danych .. troche naciągane to
Cita jesli mozesz chomiczka wpuscic do srodka przez dziury po rudej to Ty chyba w ogole drzwi juz nie masz. Przeciez chomiczek jest znacznych rozmiarow - ostatnie 2 zdjecia to potwierdzaja http://forum.omegakl...36&postcount=96Dwoje drzwi oraz nadkole na tylnym błotniku - taki ocynk, ze aż z zewnątrz mozna by chomiczka do srodka wpuścic


#10
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 23:17
Nie ma co kruszyc kopii, jezeli nawet byly to blachy cynkowane to niewystarczajaco.
I nie prawda jest, ze Opel nie potrafil dobrze zabezpieczyc blach tak jak Audi. Mogli to zrobic, ale chodzilo o koszty wiec kto by kupil Opla w cenie Audi? No i druga sprawa, ze auto dla producenta "zyje" 3, max 5 lat. Potem moze gnic.
#11
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 23:19
#12
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 23:37
moja 99 gniła na górnych krawędziach drzwi i na koncach dolnych, fl 2oo2 nie ma śladu rdzy
a zdjąłeś kiedykolwiek jakąkolwiek listwę ozdobną??

#13
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 23:53
a zdjąłeś kiedykolwiek jakąkolwiek listwę ozdobną??
Pod listwami tak nie rdzewieje jak podluznice i elementy wokol silnika. Ogolnie po 2000 roku poprawiono zabezpieczenia i FL ma z tym najmniej problemow.
No ale pod ramieniem wyciereaczki z tylu w kombi rdzewialo do konca produkcji...
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 07:39
Pod listwami tak nie rdzewieje jak podluznice i elementy wokol silnika
no chyba 2,0
\/
\/
\/
\/
Bo w V6 cieknące pokrywy zaworowe skutecznie konserwują całą komore silnika lepiej niż ocynk.

#16
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 12:32
Bo w V6 cieknące pokrywy zaworowe skutecznie konserwują całą komore silnika lepiej niż ocynk.
I polowe podwozia, wspomagane wyciekami z laczenia skrzyni i z samej skrzyni. Tyl sie konserwuje wyciekami z mostu. I tylko biedna klapa na sucho jezdzi i rdzewieje.
Pany, jak ktos narzeka to niech sobie kupi Ka to dopiero zobaczy co to znaczy "rdza zjada auto".

#17
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 16:11
#18
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 16:50
Pany, jak ktos narzeka to niech sobie kupi Ka to dopiero zobaczy co to znaczy "rdza zjada auto".
Zgadza się. Miałem Escorta - w 8-miolatku robiłem cały prawy próg i podłużnicę prawą tylną (pod bagażnikiem). A i tak, jak dostała strzała z boku-przodu to wyszło na jaw że większość elementów konstrukcyjnych była zjedzona od środka. Brrr...
Moja Omega ma w tej chwili mniej rdzy niż Escort miał jak go kupiłem, a był to 4-latek.
#19
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 16:02

1. omega 2.6 v6 2002r wersja cdx - Anglik - zdrapane zostało wszystko aż do blachy w paru miejscach i porobiono osobne próbki
2. omega 2.6 v6 2002 wersja Europejska design edition po wypadku, więc nie było szkoda skrobać

Wynik:
okazało się, że Anglik był pokryty cały ocynkiem, natomiast wersja europejska tyko w najbardziej narożnych miejscach. - powinno to rozwiać niedociągnięcia tego tematu

#20
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2010 - 11:55