

Samodzielny montaż instalacji opartej na STAG 300+
#41
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 21:34
#42
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2009 - 23:04
#43
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 20:45
#44
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2009 - 22:52
Koledze chodzilo o weze doprowadzajace gaz do listew.teoretycznie nie powinny byc dłuzsze niz 25 cm i co bardzo wazne wszystkie jednakowej długości
Powinny byc porownywalnej dlugosci.
#45
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2009 - 10:30
#46
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2009 - 21:55
OD WTRYSKÓW DO DOLOTÓW - jak wsadzisz 25cm to nic się nie stanie.Byle by były możliwie cienkie wężyki - rozsądne do założenia.Przy problemach można dać nieco ciaśniejsze dysze i podkręcić ciśnienie na parowniku.
BEZWZGLĘDNIE MUSZĄ BYĆ równej długości. wchodzą 18cm ale przy 25cm nie mam problemu z serwisem wtryskiwaczy.
Różnicy nie ma żadnej!

te 7 cm nic nie daje a mniej nie wsadzisz bo kolektor będzie przeszkadzał.
#47
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 21:02
#48
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 22:19
trzeba było od razu założyć 8
wielozawór to też nie problem.
w sumie to musisz butować jak Ci 6 nie wystarcza.
Poza tym ssawka wielozaworu powinna być skierowana do tyłu auta. Bo w tym miejscu butli gromadzi się gaz jak się przyspiesza.
#49
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2009 - 22:39
trzeba było od razu założyć 8
Jak przeczytasz wątek od początku to się dowiesz, że przerabiam starą instalację na sekwencje i miedź siłą rzeczy już jest, więc ja jej nie zakładałem
#50
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 10:39
jest tyle tematów o gazie w których zabieram głos, że przepraszam ale mi się już mylą.
#51
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 11:21
Scorpion GT ma wejście na miedź fi8 szukałem jakiejś redukcji z 8/6 ale nic takiego nie znalazłem :-/ Jak rozwiązać ten problem ?? Dorobić coś samemu czy lepiej wymienić już tą miedź na 8 ?? Tylko wtedy musiałbym wymienić wielozawór na butli bo ma wyście na 6
http://www.drypa.pl/..._-_M14x1mm.html
tu masz dociskna miedz 6 o gwincie zewnetrzym jak na 8 mm
#52
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 19:13
#53
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 21:49
Większość można.
#54
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2009 - 23:57
Czemu służy "spirala" zrobiona z miedzi przed reduktorem ??
Tak jak pisałem wyżej nie pogardzę zdjęciami waszych instalacji. Z pewnością pomogą mi w optymalnym umiejscowieniu wszystkich elementów.
#55
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 07:28
spirala złożona z 1-2 zwojów o sporej średnicy zwinięcia służy rozprężeniu mechanicznemu połączenia przewód-reduktor.
#56
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2009 - 21:49
Tyle że trzeba kupić nowy wielozawór bo raz, że ten na wyjście na 6 to dwa słyszałem, że będzie za mało wydajny na 8 czy to prawda ?? Jeśli tak to jaki polecacie ??
nie słuchaj takich rzeczy najpierw sprawdz a pózniej zmieniaj ja tylko dodam ze w wspomnianym wczesniej moim bmw 528i miałem wielozawór na 6 mm i spadki ciśnienia były na poziomie 0,1 bara wiec nie zaprzataj sobie tym narazie głowy zamontuj wszystko i sprawdz jak sie zachowuja parametry .
a co do spirali to nie słuzy ona niczemu poza ewentualną zmianą połozenia reduktora jakby potrzebne było troche wiecej miedzi no może troche niweluje ewentualne napręzenia
#57
OFFLINE
#58
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 20:22
#59
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 20:59
#60
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2009 - 23:02
