

Samodzielny montaż instalacji opartej na STAG 300+
#121
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 23:28
#122
OFFLINE
#123
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2011 - 11:54
#124
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 09:09
#125
OFFLINE
#126
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:44
Wszyscy z gaziarzy tłumaczyli się że:
-nie zajmują się lovato
-nie mają oprogramowania
-nie mają interfejsu
-ale pan wtope zaliczył
-omega nie nadaje się do gazu ze wzgledu na dolot
-automat nie nadaje się do gazu
-jedz pan tam gdzie pan założył (150 km od miejsca zamieszkania)
(benzyna oki żadnych błędów itp)
Pojechałem do zakładu gdzie był ten gaz zakładany 3 razy.
-raz jak najprawdopodobniej rozjechały się mapy bo wogóle przestała jezdzić na gazie
-drugi raz jak chciałem żeby poprawili pracę silnika na gazie(pan wgrywał jakąś mapę kazał mi się przejechać wracałem mówiłem że kicha i tak wkółko aż puknołem 40km i trafił na taką że ciągło auto od dołu tak jak nigdy przedtem i byłem :jump:)
-trzeci raz jak byłem przy okazji i okazało się że zakład się rozpadł i tyle:masakra:
Proszę was o poradę czy brnąć i próbować samemu ustawiać ten gaz:
Centralka LOVATO FAST
2 emulatory wtrysków
listwy matrix
reduktor Lovato fast (wygląda jak ten z fotki zalecany do 90KW)
Czy dać sobie spokój i kupić stag-300 i wtedy się bawić??
Doradźcie!!
#127
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 00:54
Śledze ten wątek od początku Panowie i cieszę się waszym szczęściem jeżeli zmiana na nową sekwencje przynosi efekt. Mój problem pojawił się jak kupiłem Omege 4 lata temu już z założonym gazem typ LOVATO FAST(2,5v6 automat) Od samego początku auto nie chodziło na LPG tak jak na benzynie(zmulenia, nierówna praca, spadek mocy,szarpanie itp itd)szukałem pomocy u gaziarzy w promieniu 40 km.
Wszyscy z gaziarzy tłumaczyli się że:
-nie zajmują się lovato
-nie mają oprogramowania
-nie mają interfejsu
-ale pan wtope zaliczył
-omega nie nadaje się do gazu ze wzgledu na dolot
-automat nie nadaje się do gazu
-jedz pan tam gdzie pan założył (150 km od miejsca zamieszkania)
(benzyna oki żadnych błędów itp)
Pojechałem do zakładu gdzie był ten gaz zakładany 3 razy.
-raz jak najprawdopodobniej rozjechały się mapy bo wogóle przestała jezdzić na gazie
-drugi raz jak chciałem żeby poprawili pracę silnika na gazie(pan wgrywał jakąś mapę kazał mi się przejechać wracałem mówiłem że kicha i tak wkółko aż puknołem 40km i trafił na taką że ciągło auto od dołu tak jak nigdy przedtem i byłem :jump:)
-trzeci raz jak byłem przy okazji i okazało się że zakład się rozpadł i tyle:masakra:
Proszę was o poradę czy brnąć i próbować samemu ustawiać ten gaz:
Centralka LOVATO FAST
2 emulatory wtrysków
listwy matrix
reduktor Lovato fast (wygląda jak ten z fotki zalecany do 90KW)
Czy dać sobie spokój i kupić stag-300 i wtedy się bawić??
Doradźcie!!
Kolego, dało by się ożywić twoją instalkę tylko trochę pracy i było by ok.
#128
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 13:58
FAST COM?
#129
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 17:46
3 4
2 5
1 6 patrząc na silnik od przodu.
czy to podłączenie jest dobre ??
czy te numery są i mają być podłączone kolejno pod dany cylinder ??
instalka stag 300 plus
#130
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 17:54
#131
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 18:37
#132
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2011 - 19:05
#133
OFFLINE
#134
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2011 - 09:44
Zenek
#135
OFFLINE
Napisany 31 maja 2012 - 09:21
#136
OFFLINE
Napisany 31 maja 2012 - 12:40