Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Swap na V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
66 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   mario26

mario26
  • 8 postów
  • Dołączył: 26-08-2007
  • Skąd: lubartów

Napisany 07 września 2008 - 10:32

Panowie moze odswierze troche glowny watek.

zakupilem wlasnie 3.0 z omegi v6 i chce w tym tyg wziac sie za wlozenie go zamiast 2,5 v6 do calibry, w zwiazkuz czym mam pare pytan:

jako ze zakupilem kompletny silnik z wiazka kompem i transponderem , czytnikiem immo- czy jak tam sie to zwie- mam pytanie czy wystarczy to do miniecia immmo czy musze jeszcze zmieniac wiazke z deski rozdzielczej???

wogole zmienial ktos u siebie z 2,5 na 3,0???-


Czy po zmianie golego silnika i zostawieniu wiazki i kompa z 2,5 w przypadku omegi osiagi seryjne 3,0 mocno spadaja??


dodam ze u siebie mam 2,5 z vectry b ale zlozony na osprzecie z calibry v6 wiec w razie czego zostaje opcja zlonenia 3.0 wlasnie na osprzecie z calibry.

Jak jest z osiagami 3,0 na osprzecie z 2,5 w przypadku omegi??? bo to ze silnik bedzie chodzil to raczej jasne.

Bede niezmiernie wdzieczny za wszelkie rady :smile:

#42 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 września 2008 - 12:33

nie wiem czy znasz ludzi z calibra team ale jesli tak to Szronika znasz napewno on jakoś nie dawno zmieniał swojego x20xe na x30xe zgłoś się do niego

#43 OFFLINE   mario26

mario26
  • 8 postów
  • Dołączył: 26-08-2007
  • Skąd: lubartów

Napisany 12 września 2008 - 16:44

znam- pytalem- jednak on zostawil osprzet z c25xe u mnie ma byc z omegi.:)

#44 OFFLINE   Moraj

Moraj
  • 3 postów
  • Dołączył: 13-12-2009

Napisany 26 kwietnia 2010 - 18:26

Sledze to forum i nie tylko. Zastanawiam sie nad wsadzeniem Mv6 do mojej 2.0 16v

Z tego co wyczytałem to chyba nie pasuje silnik plug&play, miałbym silnik z osprzetem + wiazka i komp bez skrzyni ale jak ma nie pasować to wole kupić gotową MV6.

Prosze o odpowiedz kogoś kto wie/robił cos takiego czy trzeba łapy spawac zmieniac zawias itp. ?

Jesli tak,;) zmiana na gotową :)

#45 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 kwietnia 2010 - 19:52

zmiana na gotową... :)


...będzie lepsza, tańsza i mniej pracochłonna... :) Też się przymierzałem, ale odpusciłem ;)

#46 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 26 kwietnia 2010 - 19:55

Sledze to forum i nie tylko. Zastanawiam sie nad wsadzeniem Mv6 do mojej 2.0 16v

Z tego co wyczytałem to chyba nie pasuje silnik plug&play, miałbym silnik z osprzetem + wiazka i komp bez skrzyni ale jak ma nie pasować to wole kupić gotową MV6.

Prosze o odpowiedz kogoś kto wie/robił cos takiego czy trzeba łapy spawac zmieniac zawias itp. ?

Jesli tak,;) zmiana na gotową :)


kolega odgrzal kotleta;)

kup 3.0 i bedziesz mial problem z glowy:)

#47 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 kwietnia 2010 - 09:30

Zastanawiam sie nad wsadzeniem Mv6 do mojej 2.0 16v


MV6 to wersja wyposazenia omegi a nie silnik, ktora wystepowala czesto z silnikiem 3.0 i czasmi z klekotem ;)

Zmien auto bedzie taniej szybciej i mniej problemow :)

kolega odgrzal kotleta;)


Czasami lepszy kotlet niz 100-ny temat o tym samym ;)

#48 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 listopada 2010 - 18:05

Jakie są z grubsza koszta takiego swapa na V6 aktualnie?

#49 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 07 listopada 2010 - 18:30

Jakie są z grubsza koszta takiego swapa na V6 aktualnie?


w twoim przypadku prosciej bylo by zalozyc kompresor:) lub turbo
jesli chodzi o V6 to lepiej kupic davce z Uk czyli okolo 5-6k pln wtedy masz pewnocs ze bedziesz mial wszystkie potrzebna graty

tylko ze jest troche zabawy z elektryka, jak juz pewnie zauwazyles na forum jest kilka swapow i chlopaki borykaja sie z problemami elektrycznymi

#50 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 listopada 2010 - 19:25

Jakie są z grubsza koszta takiego swapa na V6 aktualnie?


Lepiej zrobić przekładkę z angola deski i mieć silnik nie ruszany:)

#51 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 listopada 2010 - 19:27

Lepiej zrobić przekładkę z angola deski i mieć silnik nie ruszany


no co ty - ta sama robota z elektryką co i przy silniku, więc i podobna praca do wykonania, a silnik łatwiej - wierz mi



 


#52 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 listopada 2010 - 19:32

Idealnie byłoby zanabyć tylnego dzwona i położyć do steimiego wiąchę z silnikiem.

#53 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 listopada 2010 - 19:37

A robocizna ile za taki swap?

#54 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 listopada 2010 - 19:56

A robocizna ile za taki swap?

Sam zrobisz w wolne soboty, my pomożemy duchowo i śmigasz.:D

#55 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 07 listopada 2010 - 21:54

A robocizna ile za taki swap?

Dave davaj auto do mnie zrobie ci tego swapa a o honorarium bedziemy gadac puzniej;)

#56 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 listopada 2010 - 22:15

Dave davaj auto do mnie zrobie ci tego swapa a o honorarium bedziemy gadac puzniej;)



to samo mu pisze na GG.

wpadnie na spota 2.2 a wyjedzie 3.0

#57 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 listopada 2010 - 21:01

DaVe za robotę mechaniczną wezmę 30zł/h, za elektrykę musieli byśmy ustalić kwotowo bo za godziny mógłbyś słabo na tym wyjść ;)

jak już było wspomniane najlepiej jakiegoś angola albo rozbitka ale całego...

jak co to wiesz jak mnie znaleźć :D

#58 OFFLINE   szczurekbartek

szczurekbartek
  • 1 postów
  • Dołączył: 17-03-2013

Napisany 17 grudnia 2013 - 20:21

Witam jestem nowym użytkownikiem mam omege mv6 211km kupiłem ją na części i przekładam silnik do asterki f carawan i oczywiście mam problem z elektryką silnika nie moge odpalić autka ,niby imo zdjęte i tak autko niepali
Proszę o jakąś podpowiedz Dzięki

#59 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 grudnia 2013 - 20:32

Witam jestem nowym użytkownikiem mam omege mv6 211km kupiłem ją na części i przekładam silnik do asterki f carawan i oczywiście mam problem z elektryką silnika nie moge odpalić autka ,niby imo zdjęte i tak autko niepali
Proszę o jakąś podpowiedz Dzięki


paliwo dochodzi, iskra jest, błędy jakieś??

#60 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 19 grudnia 2013 - 12:32

jakie błędy ? pompę paliwa zmieniłeś? kolejność przewodów masz? CPW działa ?