

Swap na V6
#21
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2007 - 22:07
Planowanie, polerowanie, wyważanie, wałki od xer, nowe popychacze i uszczelniacze i jeszce trochę innych rzeczy. Tylko że sobie przemyślałem temat i po co? Podniosę moc, fakt będę szczęśliwy że udało mi się zmodyfikować standardową jednostke. Tylko czy to ma sens?
Za taka trochę większą kasę (no dobra, 2 tysie więcej), ale bez pieprzenia się założę sobie 3.0
Spalanie na podobnym poziomie co zmodyfikowane 2.0 a mocy sporo więcej
Osobiście wolałbym się pobawić swoim silnikiem, ale musiałbym mieć na to duużo wolnego czasu i zapasowy środek lokomocji na kilka tygodni znając życie.
Dozbieram i jeśli nie sprzedam Omy to na jesień wpakuję nowe serducho
#22
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 00:11
Nad modyfikacją silnika myślałem bardzo poważnie i ja. Nawet w zeszły poniedziałek już byłem umówiony ze znajomym że zaczynamy rozkładać serducho w mojej omedze.
Planowanie, polerowanie, wyważanie, wałki od xer, nowe popychacze i uszczelniacze i jeszce trochę innych rzeczy. Tylko że sobie przemyślałem temat i po co? Podniosę moc, fakt będę szczęśliwy że udało mi się zmodyfikować standardową jednostke. Tylko czy to ma sens?
Za taka trochę większą kasę (no dobra, 2 tysie więcej), ale bez pieprzenia się założę sobie 3.0
Spalanie na podobnym poziomie co zmodyfikowane 2.0 a mocy sporo więcej
Osobiście wolałbym się pobawić swoim silnikiem, ale musiałbym mieć na to duużo wolnego czasu i zapasowy środek lokomocji na kilka tygodni znając życie.
Dozbieram i jeśli nie sprzedam Omy to na jesień wpakuję nowe serducho
\
moc to nie wszystko - powrownaj moment obrotowy tych silnikow
#23
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:27
moc to nie wszystko - powrownaj moment obrotowy tych silnikow
Zgadzam się w 100%. Sorka że nie napisałem...
Tak więc już się poprawiam:
2.0 188Nm
3.0 270Nm
#24
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:43
moc to nie wszystko - powrownaj moment obrotowy tych silnikow
Zgadzam się w 100%. Sorka że nie napisałem...
Tak więc już się poprawiam:
2.0 188Nm
3.0 270Nm
no to bez T zapomnij o takim momencie
#25
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 17:58
#26
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 18:37
tyle zeby moment byl dostepny od jakis 2500 a nie 3500 a wraz ze wzrostem zasobnosci kieszeni zastanawiac sie nad wiekrzymi silnikami


znam ludzi ktorym udalo sie odpalic gierke doom na comodore 64... co co? dla zabawy

#27
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 18:42
pytalem o 3.0 - 551zl


#28
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 18:49

A co do tematu to najpierw swap na 3.0 a potem podnoszenie mocy :mrgreen:
#29
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 19:15
Tyle to ja płacę we Warcie a dziadkiem jeszcze nie jestem
A co do tematu to najpierw swap na 3.0 a potem podnoszenie mocy :mrgreen:
zawsze tak jest

#30
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 21:00
http://cgi.ebay.de/E...1QQcmdZViewItem
Tania sprawa a bardzo zachęcająco wygląda :evil:
#31
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 21:27
Kumpel kupił teraz e30 z 6-cylindrowym silniczkiem. Oszaleć można od tego dźwięku. Radio to niepotrzebny syf. Ma oryginalny sportowy wydech (Alpina) i można zakochać się w tej muzyce. Muszę założyć V6! Bo dźwięk czwórki w Omedze jest dołujący... :guns:
słaby z Ciebie meloman bo nie odróżniasz R6 od V6... :mrgreen:
#32
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 22:19
Kompletnie nie odróżniam. Jak dla mnie są identyczne, różnią się pewnie tylko kolorem albo nazwą nie? Hmmm a może się mylę? Może to chodzi o to że R6 siedzi z przodu a V6 z tyłu? no, nie pomyślałem wcześniej o tym...
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 22:41
Taa...........
Kompletnie nie odróżniam. Jak dla mnie są identyczne, różnią się pewnie tylko kolorem albo nazwą nie? Hmmm a może się mylę? Może to chodzi o to że R6 siedzi z przodu a V6 z tyłu? no, nie pomyślałem wcześniej o tym...
R6 ma szesc cylindrow w jednym rzedzie a V 6 ma 2 x 3 cylindry calkiem osobno.
Silnik r6 . 6-cylindrow w jednym rzedzie-foto:
http://www.myomega.o...5 r6dualram.jpg
Silnik V6 foto: 3 cylindy po jednej stronie-tam gdzie widac kable od swiec i 3 cylindry po drugiej-tych drugich nie widac bo sillnik pokazany jest na fotce z boku. Wszystko ksztalcie litery V
http://www.myomega.o...ki/04 x30xe.jpg
http://www.myomega.o...2 silnik v6.jpg -tu fajnie widac z przodu caly silinik.
Chyba ze swirowales ze nie wiesz :mrgreen:
#35
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 22:51
Leszczyki

#36
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 22:54
Zdjecia ladne niech zostana :piwo:


Co tam moze sie jeszcze komus przyda czym sie rozni r6 od V6

#37
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2007 - 06:59

Widziałem swego czasu u pewnego kolegi, którego już tu nie ma

Ale ja jednak wolę V-kę

#38
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2007 - 21:42
No to ładnie daliście się podpuścić. Przecież z ironia z postu arek_omega, aż przewraca.
Leszczyki
A już myślałem że wszyscy na poważnie moją wypowiedź wzięli :drink:
Aż sobie pomyślałem że chyba z nadmiaru dobrego humoru ostro bym dziś w palnik dał gdybym i tak wężykiem już do domu nie wrócił

No ale sprostuje: troszeczkę wiem na czym polega różnica między silnikami V i R. Chociaż "podstawowe" minimum wiedzy mam.
Ale jeśli już o bmw mowa to może się spotkamy nad Zalewem Zegrzyńskim w sobotę? Podobno w Białobrzegach jest zlot BMW. Zawsze można posłuchac i popatrzeć czyś się różnią te silniki...
#39
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2007 - 20:20
#40
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2008 - 21:27
niechce sie kucic ale z tymi osiagami to przesadziles i nie 129km a 136kmw be-mce E30 2.0 to już 6 cylindrów i przy tym 129 KM,więc co z tego że dzwięk dobry jak osiągi nieznacznie lepsze od 2.0 16v,jeżeli już brać to 2.5