

paruja szyby!!!help
#41
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 14:34
#42
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 15:34
Dokładnie.Są tam gdzie piszesz.Są kratki!
[SIGPIC][/SIGPIC]
#43
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 23:27
#44
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 23:29
patrzałem te kratki... tam gdzie kolo zapasowe mam butle z gazem ale kratki znalazłem... szczerze mowiac byly zakryte recznikiem i do tego strasznie brudne. a jesli chodzi o te pod swiatlami to chodzi wam to te kratki w plastikach krote sie otwiera w celu wymiany zarowki czy sa jeszcze jakies po lampa??
#45
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 11:53
#46
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2009 - 11:57
tak przy okazji chciałem zapytać co to za urządzenie na obudowie filtra kabinowego? to co wchodza do tego dwa sztywne przewody???:confused:
akumulator podcisnienia.
#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2009 - 14:18
#49
OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2009 - 14:21
#50
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2009 - 00:32
#51
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2010 - 18:16
Mam Omege C z klimatronikiem, woda dosłownie lała mi się po szybach. Rozpoczęły się poszukiwania problemu. Dzięki temu forum oraz swojej dociekliwości znalazłem z 5 litrów wody w podłodze kierowcy. Jednak należy pamiętać, że macanie podłogi czy jest mokra nie wystarczy ponieważ pod wierzchnią wykładziną jest "gumolit ok 2 mm gruby połączony z twardą pianką. Nawet po zdjęciu wierzchniej wykładziny nie widać, że jest tam woda. Trzeba rozkręcić próg i dostać się pod gumolit z pianką. Ja nie robiłem zdjęć ale przykład kolegi dość dobrze odzwierciela problem:\
http://forum.omegakl...od autem&page=2
Jednak ja nie wyciągałem fotela ale za to wyciąłem nożem na wysokości 10 cm od podłoża gumolit z pianką. Moim zdaniem jest to najmniej inwazyjna metoda. Tego się nie da wysuszyć w samochodzie. Po wyciągnięciu przepłukałem piankę w czystej wodzie i wypsikałem chlorem co by grzybki nie rosły. Schnęło na grzejniku 4 dni.
To nie wszystko szyby nadal parowały a problem to klapka wewnętrznego obiegu. oczywiście sprawdzałem to w pierwszej kolejności - ona działała - jednak co się okazało komputer sterujący klapkami ogłupiał. Reagował normalnie na przycisk obiegu wewnętrznego więc wykluczyłem to co wielokrotnie jest poruszane na forum: że klapka jest zamknięta i nie działa. Jednak komputer w wybranym przez siebie momencie postanawiał zamknąć dopływ świeżego powietrza, nie informując mnie o tym kontrolką co z kolei prowadzi do parowania szyb. Problemu do końca nie rozwiązałem komp sobie głupieje ale gdy rozpocznę jazdę i nacisnę przycisk zamknięcia obiegu i za chwilę otworzę dopływ powietrza z zewnątrz to jest OK. No i jeszcze jedno szukając rozwiązania tego problemu (co prawda to mi nie pomogło) w instrukcji znalazłem info o "resetowaniu" ustawień klapek wentylacyjnych. Należy nacisnąć na ok 5 sekund AUTO i OFF w celu synchronizacji siłowników nastawczych. Myślę, że zabieg ten przyda się wszystkim.
Pozdrawiam Krzysztof
#52
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2010 - 19:24
W Bfl zamyka się gdy:
- klimatronik chce szybko wychłodzić nagrzane w słońcu wnętrze,
- chce szybko nagrzać
- wykryje CO w powietrzu tylko w trybie (A)
#53
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2010 - 20:11
Pozdrawiam
#54
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 23:51
#55
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 19:23
Pozdrawiam
Krzysztof
#56
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 01:29
#57
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 08:21
jak się dostać do tej klapki żeby tą awarię usunąć?
#58
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 08:57
Sądze że jakieś cięgno spadło lub coś takiego... i tu moje pytanie:
jak się dostać do tej klapki żeby tą awarię usunąć?
http://forum.omegakl...ead.php?t=21060

#59
OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2010 - 10:04


#60
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2010 - 01:00