

paruja szyby!!!help
#21
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 09:43
#22
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 09:46
chcesz powiedzieć że włączasz nawiew na maxa i nic nie dmucha? a słychać jak dmuchawa pracuje ?
#23
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 09:48
#24
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 09:51
kratki wylotowe???? jeszcze nie zrobilem bo nie moglem-jak na razie karmie dzidziusia:ksiadz:
co to te kratki wylotowe i gdzie mozna znalezc ta zabawke w kombiku??
#25
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 09:56
I tak być powinno. Piszę ostatni raz. Masz cały czas zamkniętą klapkę obiegu. A jak dmuchawa jest włączona to dmucha powietrzem z wewnątrz auta.pisze, ze podczas jazdy powinno leciec powietrze nawet gdy dmuchawa jest wylaczona
Edit. Sorry, nie zauważyłem posta Tuptus'ia. Wypowiedź bez zmian.
#26
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:03
#27
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:08
#28
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:23
#29
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:24
#30
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:29
#31
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:39
Nie do końca. Ponieważ w omegach wlot powietrza znajduje się stricte pod maską silnika i powietrze, które opływa auto nie za bardzo ma możliwość dostania się tam.no jak obieg jest otwarty to podczas jazdy powietrze wlatuje do auta nie??? tak samo jak otworzysz szybe i wystawisz glowe na zewnatrz to powietrze uderza w nia i tak samo powinno byc ze powinno wlatywc do auta-im szybciej jedziesz tym bardziej powinno dmuchac
Gdybyś chociaż raz skorzystał z rad kolegów, to już daawno byś wiedział, gdzie to jest i jak to naprawić.. ale nie, ty wolisz dalej pytać....
#32
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:48
Dostaje się. Nie w sensie, że wieje ale pęd powietrza jadącego auta wymusza przy otwartym obiegu cyrkulację i da się to odczuć delikatnie przystawiając dłoń do kratki (w zależności która jest otwarta).Nie do końca. Ponieważ w omegach wlot powietrza znajduje się stricte pod maską silnika
i powietrze, które opływa auto nie za bardzo ma możliwość dostania się tam.
#33
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 10:53
#34
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 11:55
to w koncu jak jest??? bo piszesz inaczej niz inni:kawa:Nie do końca. Ponieważ w omegach wlot powietrza znajduje się stricte pod maską silnika i powietrze, które opływa auto nie za bardzo ma możliwość dostania się tam.
Gdybyś chociaż raz skorzystał z rad kolegów, to już daawno byś wiedział, gdzie to jest i jak to naprawić.. ale nie, ty wolisz dalej pytać....
#35
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 12:08
jakbyś miał tylko obieg wewnętrzny - po kilkunastominutowej jeździe bolała by Cię głowa z powodu braku tlenu w aucie. Jak wyciągniesz filtr kabinowy powietrza na włączonym silniku niech ktoś przełącza obieg otwarty / zamknięty to zobaczysz jak klapka się rusza.
#36
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 12:12
#37
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 12:13
jakbyś miał tylko obieg wewnętrzny - po kilkunastominutowej jeździe bolała by Cię głowa z powodu braku tlenu w aucie
troche przesadzasz.
Samochód nie jest taki szczelny, jakby sie moglo wydawac

Poza tym parujące szyby w aucie to:
1. problemy z obiegiem zamkniętym
2. wilgoć pod dywanikami
3. zapchany odpływ spod filtra przeciwpyłkowego
4. niesprawna klima
Wszytsko zostalo już nie raz opisane na forum.
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 14:15
#40
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 14:17
kratek nie ma pod podloga ani w schowkach....