

Katalizator - wywalić czy nie???
#21
OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 20:29
#22
OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 21:45
Na mój chłopski rozum, strumienica (łuskowa bo domyślam sie że o takiej mówimy) to takie cos co m łuski na swoich ściankach one wprawiają spaliny w zawirowanie, kręca sie w rurze wydechowej (tak jak wylewamy cos z pełnej butelki odwracając ją do góry dnem i żeby to przyśpieszyć można zakręcić nią, wtedy szybciej płyn z niej wyleci) więc ona działa tylko do pierwszego napotkanego tłumnika który nie jest przelotowy mozna rozważać jej działanie w wydechy totalnie przelotowym a nie seryjnym. Więc chyba lepiej wstawić w katalizator kawałek rurki niż strumienice:) dlatego powielam odstraszające teorie.

Pozdrawiam Piotrek
#23
OFFLINE
Napisany 29 września 2006 - 12:16
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#24
OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 16:56
i jaki to przyrost mocy i momentu dało?a ja w mojem mam tylko jeden tlumik przelotowy na koncu i reszta same rury :twisted:

Pozdrawiam Piotrek
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 02 października 2006 - 21:08
To mnie właśnie ciekawi!i jaki to przyrost mocy i momentu dało?a ja w mojem mam tylko jeden tlumik przelotowy na koncu i reszta same rury :twisted:
#27
OFFLINE
Napisany 04 października 2006 - 14:06
To mnie właśnie ciekawi!i jaki to przyrost mocy i momentu dało?a ja w mojem mam tylko jeden tlumik przelotowy na koncu i reszta same rury :twisted:
mnie też mnie też mnie też
#28
OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 17:13
#29
OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 17:27

#30
OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 11:46
#31
OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 14:41
Oczywista sprawa, że najpierw robi się dolot, a potem wydech. Mnie ciekawiło czy samo usunięcie kata coś da, czy lepiej byłoby bawic się w cały wydech z kwasa.Czy zastanawialiście się po jakiego grzyba ruszać wydech bez grzebania w dolocie?
Tak wogóle to widzę, że albo:
1. Omega jest ciężkim autem do dłubania...albo
2. Trzeba mieć spora wiedze i duża kase, żeby uzyskac jakis efekt.
#32
OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 15:34
Tak wogóle to widzę, że albo:
1. Omega jest ciężkim autem do dłubania...albo
2. Trzeba mieć spora wiedze i duża kase, żeby uzyskac jakis efekt.[/quote]
x20xev i x25xe lub jego wiekszy brat x30xe tuninguja sie ciezko. sa nawet ludzie ktorzy mowia ze to glupota robic te silniki bo xev jest malo wytrzymaly a w v6 trzeba wsadzic kupe kasy zeby cos z tego bylo. niemniej jednak moj kolega w swojej calibrze x20xev po zalozeniu osprzetu z (chyba) astry opc wykrecil na hamowni 168@206Nm. calkiem zadowalajaco

#33
OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 18:12
Narazie tylko podejrzewam, ze mam problem ze swoim wydechem. Nie wiem jeszcze czy tak jest, a jelsi tak to czy to katalizator, czy tłumiki, a jak tak to które.
Rozważam póki co opcje, która sprowadza sie w zasadzie do wymiany.
I teraz pytanie
1. jesli wywalic katalizator - to co zamiast niego i gdzie to kupic. (oczywiscie opcja założenia nowego katalizatora wchodzi w gre, ale nie o tą opcje pytam, wiec darujcie

2. Wymiana tłumików - i tu problemu ze srodkowym nie ma, ale jesli mialbym wywalać tył, to chcialbym wywalić oryginał i zrobic dwie rury - bede wdzięczny za jakies konkretne informacje, bo dywagacje to ja mam swoje

ps. zależy mi głownie na odpowiedzi na pytanie pierwsze.
#34
OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 22:35
#35
OFFLINE
Napisany 13 października 2006 - 06:57

#36
OFFLINE
Napisany 13 października 2006 - 08:52
Ja tylko w temacie tjuningowania i szalonych mocy dzięki stumienicą, puszką, rurką chciałbym powiedzieć że najlepszy tjuning to wymiana silnika na większy
tylko, ze ja słowem nie wspominałem o tjuningu... a wiekszy silnik, ta myslalem o tym. Nawet kolega, który mieszka w australii, ma wybadac teren ... odnośnie V8

Narazie 211 KM starczy, pod warunkiem, ze obudzą sie te, co spią.
#37
OFFLINE
Napisany 13 października 2006 - 12:32
i jaki to przyrost mocy i momentu dało?a ja w mojem mam tylko jeden tlumik przelotowy na koncu i reszta same rury :twisted:
tego to dokladnie nie wiem

zima wybiore sie na hamownie przez zalozeniem paru pi**dol jeszcze zeby widzic jakies sa efekty przed a jakie po
ale roznica juz jest wyczuwalna w jezdzie a najbardziej dzwiekowa :mrgreen:
ostatnio I miejsce na zlocie na najglosniejszy wydech 121 db :twisted:
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#38
OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 09:35
Pewnie dostanę opr bo nie na temat katalizatora ale odnośnie problemu przy sprzedaży.1. W umowie kupna-sprzedaży jest klauzula "zapoznałem sie ze stanem technicznym samochodu..."a jak auto sprzedasz to co wtedy?? Ktos bedzie miał do ciebie pretensje ze wywaliles kata i nie moze ten ktos przegladu zrobic....
Zgadzam się z tym co napisałeś w pkt. 1 ale istnieje też coś takiego:
"W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy kodeksu cywilnego."
A chodzi tutaj między innymi o wady ukryte i prawne. I brak katalizatora - jeśli kupującemu o tym nie wspomnisz - jest wadą ukrytą, która może doprowadzić do sprawy cywilno-prawnej, w wyniku której może dojść do zwrotu auta i gotówki i pewnie jeszcze jakieś koszty

#39
OFFLINE
Napisany 18 października 2006 - 10:05



#40
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2006 - 18:44
Co wstawić? Strumienicę ? (45 pln na Allegro) czy rurę?
Nie wiem w jakim stanie jest kat, ale po co mi on, jak na gazie jeżdżę?
Pozdrawiam!
Lukas